Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återbetalning från kfm

Jag blir sällan arg! Fick delar av min utmätning tillbaka då jag betalt för mycket efter 19 dagar. Fått mail från KFM att man meddelat min arbetsgivare att inte dra mera. Fått brev hem att skulden är betald. Ny lön på måndag men runt 9000:- i utmätning fast jag inte har någon skuld! Någon driver med mig!!!
Har du pratat med ditt lönekontor? Har de fått meddelandet från KFM, kan de återbetala dig retroaktivt?

Såg det nyss får lön på måndag men ska prata med dem imorgon...

är det lön redan på måndag blir det nog svårt att ändra, gissningsvis har pengarna redan lämnat arbetsgivarens konto, KFM får betala ut pengarna åt dig sen.

Jag blir sällan arg! Fick delar av min utmätning tillbaka då jag betalt för mycket efter 19 dagar. Fått mail från KFM att man meddelat min arbetsgivare att inte dra mera. Fått brev hem att skulden är betald. Ny lön på måndag men runt 9000:- i utmätning fast jag inte har någon skuld! Någon driver med mig!!!
Beror på hur lång framförhållning ditt företag har vid löneberäkning.

En person på lönekontoret har gjort fel. Hon har kontaktat KFM så om kanske tre veckor får jag min lön från dem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp