Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återbetalning från kfm

direktiven gick ut denna vecka.. Vet inte hur många samtal jag tagit emot som handlat om det där

Varför ska det behöva ta tid för kfm att återbetala när man har fått beslut om ändra utmätning. jag har flyttat och fått högre hyra, har fått beslut om att jag ska få mer kvar. dock så hann mitt företag dra på den gammla summan och kfm ska återbetala mellanskillnaden. det är ju bara att dom gör en utbetalning svårare än så kan det inte vara
Jag fick idag tillbaka mina pengar som jag betalade i den 8november. Hur har det gått för dig?

Jag fick idag tillbaka mina pengar som jag betalade i den 8november. Hur har det gått för dig?

Jag fick vänta tills decemberlönen så drog dom 1140 kr mindre. Eftersom pengarna redan var utbetalda så kunde dom inget göra. Vilket är skitsnack jag hörde av mig till dom i godtid innan lön så det är ju kfm som tabbat sig. Nu har jag iallafall fått pengarna och kunde ta ut min medicin som jag fick vänta med en månad.

Snabba är de inte 20 januari hade jag betalt klart till dem i utmätning och även 1900:- för mycket hade de dragit. Efter ursäkter om problem med datorerna fick jag överskottet tillbaka den 9 februari.

Snabba är de inte 20 januari hade jag betalt klart till dem i utmätning och även 1900:- för mycket hade de dragit. Efter ursäkter om problem med datorerna fick jag överskottet tillbaka den 9 februari.
Håller med. De borde ha bättre IT-system. Det som är draget via löneutmätning 25/1 är fortfarande inte registrerat och räntorna tickar varje dag... tycker synd om de som jobbar på KFM som har så dåliga system.

Håller med. De borde ha bättre IT-system. Det som är draget via löneutmätning 25/1 är fortfarande inte registrerat och räntorna tickar varje dag... tycker synd om de som jobbar på KFM som har så dåliga system.

Det är det man byter till.
Räntan räknas till den dag pengarna kommer till kfm

Ibland kan man tro av det man läser att de sitter med papper och penna och bokför inbetalda belopp.

De sista pengarna jag väntade på från kfm (slutbetalade till dem med i november. Fick först en återbetalning i november /december minns ej) fick jag igår. Så det tog sin lilla tid. Dock ingen stor summa så jag har inte tjatat om det heller.

Jag blir sällan arg! Fick delar av min utmätning tillbaka då jag betalt för mycket efter 19 dagar. Fått mail från KFM att man meddelat min arbetsgivare att inte dra mera. Fått brev hem att skulden är betald. Ny lön på måndag men runt 9000:- i utmätning fast jag inte har någon skuld! Någon driver med mig!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp