Jag fick idag tillbaka mina pengar som jag betalade i den 8november. Hur har det gått för dig?Varför ska det behöva ta tid för kfm att återbetala när man har fått beslut om ändra utmätning. jag har flyttat och fått högre hyra, har fått beslut om att jag ska få mer kvar. dock så hann mitt företag dra på den gammla summan och kfm ska återbetala mellanskillnaden. det är ju bara att dom gör en utbetalning svårare än så kan det inte vara
Jag fick idag tillbaka mina pengar som jag betalade i den 8november. Hur har det gått för dig?
Håller med. De borde ha bättre IT-system. Det som är draget via löneutmätning 25/1 är fortfarande inte registrerat och räntorna tickar varje dag... tycker synd om de som jobbar på KFM som har så dåliga system.Snabba är de inte 20 januari hade jag betalt klart till dem i utmätning och även 1900:- för mycket hade de dragit. Efter ursäkter om problem med datorerna fick jag överskottet tillbaka den 9 februari.
Håller med. De borde ha bättre IT-system. Det som är draget via löneutmätning 25/1 är fortfarande inte registrerat och räntorna tickar varje dag... tycker synd om de som jobbar på KFM som har så dåliga system.
Ibland kan man tro av det man läser att de sitter med papper och penna och bokför inbetalda belopp.