Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återbetalning från KF, hur snabbt?

20 februari gjorde lönekontoret på mitt jobb en felaktig utmätning på nästan 9000:- det tog tills 21 mars innan pengarna kom tillbaka. Tyvärr får man räkna med den tiden vid felaktiga avdrag.

20 februari gjorde lönekontoret på mitt jobb en felaktig utmätning på nästan 9000:- det tog tills 21 mars innan pengarna kom tillbaka. Tyvärr får man räkna med den tiden vid felaktiga avdrag.
Oj! Mkt pengar :-/ Jag fick tillbaka mina i början av veckan, tog drygt två veckor :-/ Hade verkligen ångest över hur jag skulle ha råd att ta mig till jobbet, var beredd med en lögn för att sjuka mig fram till lön, men det löste sig i sista stund :)

Oj! Mkt pengar :-/ Jag fick tillbaka mina i början av veckan, tog drygt två veckor :-/ Hade verkligen ångest över hur jag skulle ha råd att ta mig till jobbet, var beredd med en lögn för att sjuka mig fram till lön, men det löste sig i sista stund :)
Så bra att det löste sig för dig Loppan, hur gick det med elräkningen?

Så bra att det löste sig för dig Loppan, hur gick det med elräkningen?
Jag prioriterade räkningarna och drog in på mat. Men hade jag inte fått återbet. så hade jag inte haft råd att jobba denna vecka, så det löste sig i sista stund :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp