Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återbetalning av utmätning vid inledande?

Hej, jag förstår att jag ska bli återbetald då jag fått inledande i juni. Både för att det är betalningsfri månad men också att löneutmätning inte gäller under en skuldsaneringsprocess.

Skriver för att fråga om någon vet om jag också blir återvetald för maj? Min handläggare började utreda den 29de maj men jag fick först inledande idag.

Maj får du inte tillbaka...gäller från inledande.

Hej, jag förstår att jag ska bli återbetald då jag fått inledande i juni. Både för att det är betalningsfri månad men också att löneutmätning inte gäller under en skuldsaneringsprocess.

Skriver för att fråga om någon vet om jag också blir återvetald för maj? Min handläggare började utreda den 29de maj men jag fick först inledande idag.
Fick du inledande idag som kommer du inte betala ngt nu i juni men det är allt, du får inget tillbaka

Det är bara intressant om det tas beslut att inleda eller inte. Maj påverkas inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp