Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Återanvända uc hos santander?

Vet någon om det blir 1 eller flera upplysningar om jag hos en bilhandlare som jobbar med Santander köper 2 bilar dagarna efter varandra?

Jag har 4 privatlån på olika summor dom syns 4st på uc

Jag har 4 privatlån på olika summor dom syns 4st på uc
Det ska dom göra också, men frågan är om det skulle gå att ansöka om flera lån på samma förfrågan

Alltså, kan jag gå till hederliga harrys bilar idag och köpa den där fina forden jag längtat efter, och i morgon springa dit igen och köpa en fiat multipla som jag blev kär i vid mitt första besök hos Harry, och att det går på samma förfrågan?

Alltså, kan jag gå till hederliga harrys bilar idag och köpa den där fina forden jag längtat efter, och i morgon springa dit igen och köpa en fiat multipla som jag blev kär i vid mitt första besök hos Harry, och att det går på samma förfrågan?

De borde ta en ny förfrågan vid ytterligare ett köp även om det sker dagen efter. I alla fall hoppas jag att det fungerar på det sättet. Du kan ju liksom hinna ta fler lån mellan bil 1 och bil 2.

De borde ta en ny förfrågan vid ytterligare ett köp även om det sker dagen efter. I alla fall hoppas jag att det fungerar på det sättet. Du kan ju liksom hinna ta fler lån mellan bil 1 och bil 2.

Det kan jag hålla med om.
Vet dock nu att så inte är fallet, det är samma uc som används igen och det bara noteras som en micro-uc ( ? ) på samma sätt som tex lendo visar en uc och sen en lång rad med förfrågningar nedanför, där nedanför hamnar förfrågan 2.

Vet dock nu att så inte är fallet, det är samma uc som används igen och det bara noteras som en micro-uc ( ? ) på samma sätt som tex lendo visar en uc och sen en lång rad med förfrågningar nedanför, där nedanför hamnar förfrågan 2.
Frågade du Santander?

Jag följde med en vän som hade tänkt byta ut bil och köpa en fyrhjuling, bägge handlarna använde santander, 2 köp, 2 dagar i rad, en upplysning.

Det var ju lite otippat kan jag tycka.

Jag följde med en vän som hade tänkt byta ut bil och köpa en fyrhjuling, bägge handlarna använde santander, 2 köp, 2 dagar i rad, en upplysning.

Är Santander ensam om att göra på detta sätt tro?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp