Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återanvända UC från låneförmedlare

Grattis! Det låter ju bra att det gick att höja. Kontaktade du dem direkt efter Lendo? Togs det någon ytterligare UC då?

Jo, jag höjde mitt lån dagen efter min ansökan på lendo. Togs en till uc, men fick 90 000 kr som jag ville ha. Kunde sedan låna ytterligare 110, 130, 150 k o uppåt.

Konsumentkredit är an aktör som jag vet att man kan göra enligt ovan med.

Beviljade remember ytterligare lån på de förutsättningarna..?
Remember beviljar allt om man är befintlig kund och skött räkningara ett tag. Fick höja med ännu sämre förutsättningar. Hade under 450.000 inkomst och över 1.5 miljon blanco när dom godkände min höjning till 500.000. Dom är också dom som höjt räntan mest av alla på mina större lån

riktiga skurkar

Remember beviljar allt om man är befintlig kund och skött räkningara ett tag. Fick höja med ännu sämre förutsättningar. Hade under 450.000 inkomst och över 1.5 miljon blanco när dom godkände min höjning till 500.000. Dom är också dom som höjt räntan mest av alla på mina större lån

riktiga skurkar
Varför kalla dom för riktiga skurkar när du ansökt om höjning?

riktiga skurkar
Inte konstigt att man ser dom med rätt stora lån inne då och då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp