- Meddelanden
- 2 500
- Mottagna reaktioner
- 1 233
- Poäng
- 927
Kanske värt att prova. Sökte i fredags men det kanske fortfarande går på måndag.Är du snabb kan du be lendo göra en körning på samma uc, fast på säg 70.000 för att se om du får erbjudande
Beviljade remember ytterligare lån på de förutsättningarna..?Inkomst 792.900
underskott 186.900
totalt 3.358.335 i lån varav 1.683.462 blanco
UC 3.5, 2FF score 565
Beviljade remember ytterligare lån på de förutsättningarna..?
Det jag menade. Illa oavsettHöjning av redan befintlig kredit som jag förstod det. Inte nytt lån.
Remember beviljar allt om man är befintlig kund och skött räkningara ett tag. Fick höja med ännu sämre förutsättningar. Hade under 450.000 inkomst och över 1.5 miljon blanco när dom godkände min höjning till 500.000. Dom är också dom som höjt räntan mest av alla på mina större lånBeviljade remember ytterligare lån på de förutsättningarna..?
Varför kalla dom för riktiga skurkar när du ansökt om höjning?Remember beviljar allt om man är befintlig kund och skött räkningara ett tag. Fick höja med ännu sämre förutsättningar. Hade under 450.000 inkomst och över 1.5 miljon blanco när dom godkände min höjning till 500.000. Dom är också dom som höjt räntan mest av alla på mina större lån
riktiga skurkar
Inte konstigt att man ser dom med rätt stora lån inne då och då.Remember beviljar allt om man är befintlig kund och skött räkningara ett tag. Fick höja med ännu sämre förutsättningar. Hade under 450.000 inkomst och över 1.5 miljon blanco när dom godkände min höjning till 500.000. Dom är också dom som höjt räntan mest av alla på mina större lån
riktiga skurkar
Går givetvis inte att använda samma UC eftersom dom aktörerna inte tagit emot ansökan.Vet du hur det funkar med att använda samma UC men kontakta långivare som inte är knutna till Lendo?