Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återanvända UC från låneförmedlare

Har sökt samlingslån via Lendo på 130 000 för att få bort de värsta lånen men fick bara ett erbjudande om att höja befintligt re:member med 18800. Hade på känn att chanserna var små med redan hög belåning. Min fråga är om någon har erfarenhet av att kontakta banker som inte svarat och diskutera möjligheterna till lån men att använda samma UC som på Lendo? Tex Komplett som jag redan har, de har inte tagit del av ansökan. Kan det vara ide att ringa dem? Eller är det kört?

Har sökt samlingslån via Lendo på 130 000 för att få bort de värsta lånen men fick bara ett erbjudande om att höja befintligt re:member med 18800. Hade på känn att chanserna var små med redan hög belåning. Min fråga är om någon har erfarenhet av att kontakta banker som inte svarat och diskutera möjligheterna till lån men att använda samma UC som på Lendo? Tex Komplett som jag redan har, de har inte tagit del av ansökan. Kan det vara ide att ringa dem? Eller är det kört?
Du kan bara ha ett lån på komplett och de går inte höja

Vissa använder samma vissa inte de är olika

Hur är dina förutsättningar?

Jag tog ansökan via lendo, men fick inda erbjudanden. Testade att höja rememberlånet istället o det gick

Är du snabb kan du be lendo göra en körning på samma uc, fast på säg 70.000 för att se om du får erbjudande

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp