Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Åsikter om mina förutsättningar

Mm misstänker det, just nu står det att Svea "bara" vill ha 2 senaste lönespecar men det kommer väl om man går vidare i processen..
Har uppfattat som de också här på forumet, men de är väl bara köra på i processen så långt man är godkänd.

Fk så gick jag vidare med Svea, kör på där tills nästa år då mina förutsättningar är bättre. Dom krävde ingen medsökande, fick signera skuldebrevet utan förfrågan på mina lönespecar så jag mejlade o frågade om jag skulle skicka in dom, fick svar att det inte behövdes, lånet låg för utbetalning!

Fk så gick jag vidare med Svea, kör på där tills nästa år då mina förutsättningar är bättre. Dom krävde ingen medsökande, fick signera skuldebrevet utan förfrågan på mina lönespecar så jag mejlade o frågade om jag skulle skicka in dom, fick svar att det inte behövdes, lånet låg för utbetalning!
Grattis önskar jag också kunde få samlingslån snart men har har rätt högt underskott men inte några betalningsanmärkningar eller överstrasserade krediter eller så.

Grattis önskar jag också kunde få samlingslån snart men har har rätt högt underskott men inte några betalningsanmärkningar eller överstrasserade krediter eller så.
Gick det bra för dig ? Du sporrar mig att söka samlingslån, jag har inte något på inkasso och inte några betalningsanmärkningar men behöver vänta ut mina förfrågningar. Grattis vill jag säga i alla fall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp