- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
eller en ringamur.Vad är fastighet som Borg?
eller en ringamur.Vad är fastighet som Borg?
Nordax kunde höja mitt befintliga lån på 87.000 hos dom till 600 när jag ringde och ville lösa det, Norwegian erbjöd mig 600k till en ränta på typ 24%. Ensam ja. Tog inget av det när det begav sig (PS. 2 olika ansökningar)Som ensam sökande? Grattis![]()
Erbjöd nordax dig ett höjt lån, eller att du kunde ansöka om det?Nordax kunde höja mitt befintliga lån på 87.000 hos dom till 600 när jag ringde och ville lösa det, Norwegian erbjöd mig 600k till en ränta på typ 24%. Ensam ja. Tog inget av det när det begav sig (PS. 2 olika ansökningar)
24% jäklarNordax kunde höja mitt befintliga lån på 87.000 hos dom till 600 när jag ringde och ville lösa det, Norwegian erbjöd mig 600k till en ränta på typ 24%. Ensam ja. Tog inget av det när det begav sig (PS. 2 olika ansökningar)
Kunde höja när jag ringde och bad om lösenuppgifter. Han frågade varför jag skulle lösa lånet osv och erbjöd sen att höja upp det för att baka in övriga krediter.Erbjöd nordax dig ett höjt lån, eller att du kunde ansöka om det?
Det är bra att dom "kan" göra så när man hotar med alla lämna. Jag har varit om samma och har dessutom fått ner räntan samtidigt. Det brukar funkaKunde höja när jag ringde och bad om lösenuppgifter. Han frågade varför jag skulle lösa lånet osv och erbjöd sen att höja upp det för att baka in övriga krediter.