Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Årsbesked för 2024

Stendött, har visserligen skuldsanering men har några skulder som inte ligger hos inkasso så ett par stycken borde jag få besked från. Så länge jag inte behöver betala tillbaka så är jag nöjd.
Jag håller med dig fullständigt. Jag genomgår även jag skuldsanering och har inga större ambitioner att få tillbaka något men vill för nyfikenhetens skull veta.

Ett besked att hålla koll på är wästgöta, för inte rapporterar väl moank in räntan under första halvåret när det var wästgöta?

Stör mig otroligt mycket på att klarna fortfarande inte har rapporterat. Endast sparkonto och det har jag inte ens hos dem.

Stör mig otroligt mycket på att klarna fortfarande inte har rapporterat. Endast sparkonto och det har jag inte ens hos dem.
Klarna har alltid vart med på deklarationen för mig. Så dom rapporterar till Skatteverket.

Däremot har jag inte fått ett årsbesked, i varje fall inte på många år. Man får reda på det i deklarationen (3-7 Mars i år)

Fick från räntebesked från northmill idag men hittar det inte på mina sidor, nån mer som fått från dom och kan berätta vart det ska stå någonstans?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp