Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Årsbesked 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick meddelande att Nordax skickar ut kommande två veckor via brev eller via Kivra :)
Svea Ekonomi kommer i måndags :)

Nä det finns inget på mina sidor… har kollat så klart! :)
Även då min totala skuld köptes upp av Lowell i december så är det långt senare än när Bank Norwegian fick utbetalning från min skuldsanering, vilket skedde i maj, så jag tycker nog att ett årsbesked borde finnas där, men icke…
Kanske bara betalt på själva skulden och inga räntor?

Kanske bara betalt på själva skulden och inga räntor?
Kan vara att dom ändrat detta NU, men är inne på fjärde året på min skuldsanering nu och alla tidigare år har dom fördelat beloppet ca 50/50 kapital/ränta :)
Jag noterar även att @Einar1976 skrev igår att han hade fått sitt årsbesked från dom och även han har skuldsanering sedan ett par år…

Tänker mer om det beror på att dom nu i december sålde min skuld till Lowell?

Kan vara att dom ändrat detta NU, men är inne på fjärde året på min skuldsanering nu och alla tidigare år har dom fördelat beloppet ca 50/50 kapital/ränta :)
Jag noterar även att @Einar1976 skrev igår att han hade fått sitt årsbesked från dom och även han har skuldsanering sedan ett par år…

Tänker mer om det beror på att dom nu i december sålde min skuld till Lowell?
Kan vara så… min mans skuld såldes till Axactor och då försvann räntorna. Han fick också en del tillbaka i början från BN.

Kan vara så… min mans skuld såldes till Axactor och då försvann räntorna. Han fick också en del tillbaka i början från BN.
Aha… då klargjorde nog Du det hela…
Jäkligt frustrerande dock då Bank Norwegian fick utbetalt nästan 50tkr från min skuldsanering redan i maj 2021, men skulden såldes vidare först nu i december… :(

Alektum kan man få tag på genom att logga in.

Axactor fick jag hem idag ifrån :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp