- Meddelanden
- 1 053
- Mottagna reaktioner
- 1 258
- Poäng
- 937
Fick meddelande att Nordax skickar ut kommande två veckor via brev eller via Kivra
Svea Ekonomi kommer i måndags
Svea Ekonomi kommer i måndags

Kanske bara betalt på själva skulden och inga räntor?Nä det finns inget på mina sidor… har kollat så klart!
Även då min totala skuld köptes upp av Lowell i december så är det långt senare än när Bank Norwegian fick utbetalning från min skuldsanering, vilket skedde i maj, så jag tycker nog att ett årsbesked borde finnas där, men icke…
Kan vara att dom ändrat detta NU, men är inne på fjärde året på min skuldsanering nu och alla tidigare år har dom fördelat beloppet ca 50/50 kapital/räntaKanske bara betalt på själva skulden och inga räntor?
Kan vara så… min mans skuld såldes till Axactor och då försvann räntorna. Han fick också en del tillbaka i början från BN.Kan vara att dom ändrat detta NU, men är inne på fjärde året på min skuldsanering nu och alla tidigare år har dom fördelat beloppet ca 50/50 kapital/ränta
Jag noterar även att @Einar1976 skrev igår att han hade fått sitt årsbesked från dom och även han har skuldsanering sedan ett par år…
Tänker mer om det beror på att dom nu i december sålde min skuld till Lowell?
Aha… då klargjorde nog Du det hela…Kan vara så… min mans skuld såldes till Axactor och då försvann räntorna. Han fick också en del tillbaka i början från BN.

Menar du att Svea Ekonomi kommer nu på måndag eller menar du att den kom i måndags. jag har inte fått min därifrån. saknar en hel del från andra också.Fick meddelande att Nordax skickar ut kommande två veckor via brev eller via Kivra
Svea Ekonomi kommer i måndags![]()
JG har fått igår.Är det någon som fått sitt årsbesked från Bank Norwegian ännu ?!