Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Årets medlem

Jag slipper nog utmärkelsen, inte så många gillanden, och skulle ogillanden finnas skulle en del tryckt ogilla väldigt mycket på mina inlägg:)
Du är värd att bli årets medlem! Ditt engagemang i forumet talar för sig själv, till 100% hjälper du alltid andra igenom att svara på frågor.
Personligen tycker jag att Årets medlem ska röstas fram som vilken annan Award som helst. Att medlemmar föreslår namn till lånforum och sen alla som vill får rösta på sin favorit. Alt att lånforum nominerar de som fått flest röster. Finns många medlemmar här som kanske inte har skrivit flest inlägg eller fått flest likes men bidragit minst lika mycket och mer igenom mjuka värderingar som inte går att mätta i likes :)

Vi tänkte utse årets medlem för 2019, kröningen sker vecka 2. Just nu sätter vi ihop ett script som kan ta fram detta på årsbasis, då det inte finns någon funktion för det som standard.

Faktorerna som styr är antalet inlägg samt gillade inlägg, med något övervikt mot gillade inlägg.

Någon som vågar spekulera vem som kan bli detta? Vi vet faktiskt inte svaret än.

Kul initiativ!

Här kommer mina favoriter och gissningar på 2019 medlem.
1.Terry= vad kan man säga ,så go och har svaret till alla och liten till.
2. Kimsan =Denna superkvinna,klok och en riktig human medmänniska.
3 .Lasseman=,Denna torra (ibland cynisk) man ,men med så mycket kunskap.Härlig på alla sätt.
Amen.

Tycker lika men vill tillägga johanc84 o Ny2018❤️

Jag slipper nog utmärkelsen, inte så många gillanden, och skulle ogillanden finnas skulle en del tryckt ogilla väldigt mycket på mina inlägg:)
Stämmer inte alls.
Att vi reagerar ibland på dina inlägg och det har jag verkligen gjort.
Problemet ligger mest hos oss själva som har svårt att inse sanningen hur verkligheten är.
Du förmedlar hur det är och det ska uppskattas även om sanningen svider ibland så är det knappast ditt fel.

Man kan ju ha många favoriter här men när jag tänker efter vilka jag tycker bidrar till ett trivsamt Forum och förtjänar enligt mig den prestigefyllda utmärkelsen att bli Årets medlem pga att vad de står för och vad de har tillfört forumet så vill jag lyfta (i alfabetsordning :) )

@IHope - bidrar till en bra stämning, human och respektfull
@Lasseman - forumets egna kunskapsbank, Butter och Kloker i en och samma person
@Lilaros - driven som tusan och kämpar som bara den, trampar ibland i klaveret men anfaller aldrig först och har många kreativa ideér
@Syrran - har hjärtat på rätt ställe, vågar säga ifrån, tar andra under sin vinge och vill allas väl men framförallt en förebild när det gäller att vara prestigelös

Sen ligger mig dessa två väldigt varmt om hjärtat, ni som har varit med ett tag håller säkert med. Dessa två medlemmar har varit anledningen till att jag älskat detta forum och jag saknar dem sjukt mycket.
@ca5tio - forumets kärleksfulla och omtänksamma Moder skulle jag säga, hjälpsam och mycket kunnig
@turnaround - mycket klok och hjälpsam person, mycket kunnig inom "ämnet", har bidragit sjukt mycket till att utveckla Forumet.

Finns många här som jag gillar, men som jag sa så vill jag lyfta ovannämnda lite extra :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp