Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Året från helvetet

Sök jobb på akassan. ;)
Hoppas det löser sig.

Måste fråga du skriver missbrukad kredit för att du missat EN betalning, betala du den månaden efter förfallodatum och fick missbrukad kredit?

Fy lider med dig.. vilken jobbig sits :/ har du kompetens inom något annat område där du kan söka jobb?

Måste fråga du skriver missbrukad kredit för att du missat EN betalning, betala du den månaden efter förfallodatum och fick missbrukad kredit?
Nej vi hade en överenskommelse. Lång historia. Dom ansåg att jag inte höll min del av den. Jag ansåg att jag gjorde det. Spelar mindre roll då dom vägrade ändra sig. Jag målade t.o.m upp detta scenariot, det som faktiskt hänt.

Nej vi hade en överenskommelse. Lång historia. Dom ansåg att jag inte höll min del av den. Jag ansåg att jag gjorde det. Spelar mindre roll då dom vägrade ändra sig. Jag målade t.o.m upp detta scenariot, det som faktiskt hänt.
Tråkigt jag frågade mest för egen del faktiskt då jag kanske kommer släpa medvetet med en del räkningar framöver.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp