Nej vi hade en överenskommelse. Lång historia. Dom ansåg att jag inte höll min del av den. Jag ansåg att jag gjorde det. Spelar mindre roll då dom vägrade ändra sig. Jag målade t.o.m upp detta scenariot, det som faktiskt hänt.Måste fråga du skriver missbrukad kredit för att du missat EN betalning, betala du den månaden efter förfallodatum och fick missbrukad kredit?
Alltså egentligen inte. Jag har dock ganska bred kunskap i branschen så jag får tugga på.Fy lider med dig.. vilken jobbig sits :/ har du kompetens inom något annat område där du kan söka jobb?
Tråkigt jag frågade mest för egen del faktiskt då jag kanske kommer släpa medvetet med en del räkningar framöver.Nej vi hade en överenskommelse. Lång historia. Dom ansåg att jag inte höll min del av den. Jag ansåg att jag gjorde det. Spelar mindre roll då dom vägrade ändra sig. Jag målade t.o.m upp detta scenariot, det som faktiskt hänt.
Bor du i en stor stad? Hoppas det kommer ut massa jobb. Gissar på att du har linkedin, skaffa det annars!Alltså egentligen inte. Jag har dock ganska bred kunskap i branschen så jag får tugga på.
3 betalningar är väl standardTråkigt jag frågade mest för egen del faktiskt då jag kanske kommer släpa medvetet med en del räkningar framöver.
Jo det gör jag. Tack för pepp!Bor du i en stor stad? Hoppas det kommer ut massa jobb. Gissar på att du har linkedin, skaffa det annars!
Men är du ansluten till a-kassan?Jo det gör jag. Tack för pepp!