Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ångesten (snälla peppa mig lite)

Hej!

jag måste skriva av mig om min ångest. Jag har fått en möjlighet att betala av alla mina inkassoskulder utan att ta några nya lån och detta tackar jag gudarna för! problemet har bara blivit att jag nu har mer ångest än jag tidigare haft. Är livrädd för att jag ska missa något, att nått ska vara fel. Jag vet att jag ska vara tacksam för denna möjlighet, och det är jag så missförstå mig inte nu, men ångesten äter upp mig innifrån, så pass att jag ligger vaken halva nätterna, och i natt har det varit extremt. Funderar på att sjuka mig från jobb imorgon pga ångesten, så jag bara kan ringa runt till alla bolag jag skickat betalningar till under dagen för att se att mina skulder är lösta. Förstår att detta måste ses som världens löjligaste grej att ha ångest över, eftersom jag har möjligheten att lösa det ekonomiska, men den verkligen äter upp mig...
Hur vet man liksom att allting verkligen är löst när man tror att man betalat in allting?

Ska bli sambo med min pojkvän, äntligen, han vet om problemet som jag haft till viss del och är som tur är världens mest förstående person. Men vill vara helt fri när jag ändrar min adress och jag vill absolut inte att det ska komma nått oväntat, när jag börjat få post till honom/oss. Typ att kronofogden kommer och knackar på...

Är också ”blockad” hos det hyresrättsbolag som hans lägenhet står på, och även den lägenhet vi ska flytta till om ca 3 månader har samma hyresvärd och är nu orolig att nått ska hända när jag bokför mig här. Alla jag pratat med säger att detta inte kan hända då jag inte står på några kontrakt. Men oron finns där som grädden på moset...
Behövde bara får ”kräka” av mig... och kanske få lite peppande ord från någon?

Det kommer gå bra , försök slappna av gör nåt roligt med killen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp