Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ärliga råd

Har inte helt koll på din situation och vad ni har för förhållanden hemma. MEN att hålla på att trixa och fixa varje månad med en massa skulder, avbetalningar för att ändå sluta med att det inte går ihop är inte hållbart i längden! Är ni två som delar skulderna? Eller har du själv dragit på dig allt?

Det kommer inte funka i längden att hålla på så här. Det tar kraften ur dig!
Jag har suttit sååå många månader och försökt att få ihop till räkningarna, misslyckats såklart och tagit nya krediter..
Blev till slut ohållbart med magont, migrän och massa mörka tankar! Känns som att du är där nu?

Kan bara säga att för min del så blev allt mycket mycket bättre när jag slängde in handduken och släppte allt till kfm. Vilken lättnad!
Slippa sitta o våndas varje månad, betydligt bättre att ha löneutmätning och ett förbehållsbelopp att leva på. Du vet vad du har kvar och gör du bara en bra budget så funkar det utmärkt. Vi fick det mycket bättre hemma när jag gjorde så.

Vet inte den du bor ihop med om hur du har det?
Hade liknande situation hemma men det har ordnat sig.

Det enda som händer med jobbet är att lönekontoret får ett besked att de ska dra pengar och sätta in till kfm. Ingen annan på jobbet får reda på det. Om ingen från lönekontoret skvallrar. Är det ett litet företag så är det bara chefen som får reda på det.

Kämpa på!!
Tack! Jag kämpar. Den bor jag med har sina skulder och betar av allt tillsammans, även om jag har mycket mer. När det gäller jobb så kan det skada min anställning att min chef kommer att veta det. Sen vill jag som jag skrev flytta när det lugnar sig, och med anmärkning får man ingen bostad. Jag skulle inte heller bli förlåten hemma pga att jag dragit på allt detta s***.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp