Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Är vanlig medborgare igen!

Satt och letade efter just detta! :) Har ju varit frånvarnade ett tag men hela tiden varit nyfiken och väntat på att få läsa att du är klar. Och här var inlägget.
Så väldigt, väldigt sent ... GRATTIS! :D Så jäkla bra jobbat av dig.

Kan du berätta nu lite mer om hur det gick från dag då allt var slut till hur det är idag? Så dödligt nyfiken :)

Är nu en helt vanlig medborgare igen efter 5 års skuldsanering.
Har fått bolån och har skrivit på ett kontrakt för ett hus! Och behöver inte oroa mig för att teckna elavtal eller internet eller hyra släp vid flytten för det kommer inte att vara några problem.
KassaKon You Made it!
Sjukt stolt över dig och jävligt bra jobbat!
Stor Puss och Kram och världens fetaste axelklapp!!!!
Och en High-Five förstås :)

Har fått bolån och har skrivit på ett kontrakt för ett hus! Och behöver inte oroa mig för att teckna elavtal eller internet eller hyra släp vid flytten för det kommer inte att vara några problem.
Jag har Skuldsanering nu som går ut i mars 2022. Satt precis och funderade på om jag helt plötsligt blir kreditvärdig då.

Ett innerligt GRATTIS till Dig ! Jag är extra imponerad av Er med den ”gamla” skuldsaneringen.
Härligt med ett eget boende ! Njut & lev väl!

Wow så underbart!
Hade du sparat pengar så att du kunde få ett bolån eller hur löste du kontantinsatsen ?

Grattis från mig också, måste vara en underbar känsla :)

Så härligt. Stort grattis. Så bra kämpat :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp