- Meddelanden
- 42
- Mottagna reaktioner
- 4
- Poäng
- 12
Den fungerade förrHur lyckas du komma så långt när hela sidan inte ens funkar? Går inte göra ansökan haha
Den fungerade förrHur lyckas du komma så långt när hela sidan inte ens funkar? Går inte göra ansökan haha
Onödig kommentar. Jag undrade om någon annan fått från dom. Jag avbröt då dom skulle ha betalt. Jag betalar ingen för att få lån.O du frågar nu om den är legit? Du borde redan veta?
Ja jag betalar inget för att få låna. DärVill någon ha betalt för att betala ut lån är det scam. 100%..bluff! Avgifter etc dras normalt av på det utbetalda beloppet. Att behöva betala in pengar för att få ut lån är bluff. Snabb Kronor AB som det står att bolaget heter finns heller inte.. inget sådant AB finns registrerat.
Vi här inne vet också att det finns inga aktörer med över 100k utan UC (Kanske Tomly men tvivlar på att de ger detta till någon)
Måste ge dom att sidan ser bra ut. Antar att man få ett bra låneerbjudande när man ansökt och då blir jävligt sugen att betala deras avgift för att få ut lånet.
Jag avbröt direkt då dom började prata om garanti inbetalning på 3270 vad det nu var . Skulle aldrig betala för att få ett lån.Vill någon ha betalt för att betala ut lån är det scam. 100%..bluff! Avgifter etc dras normalt av på det utbetalda beloppet. Att behöva betala in pengar för att få ut lån är bluff. Snabb Kronor AB som det står att bolaget heter finns heller inte.. inget sådant AB finns registrerat.
Vi här inne vet också att det finns inga aktörer med över 100k utan UC (Kanske Tomly men tvivlar på att de ger detta till någon)
Måste ge dom att sidan ser bra ut. Antar att man få ett bra låneerbjudande när man ansökt och då blir jävligt sugen att betala deras avgift för att få ut lånet.