Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är sms bolaget "axept" snabba me o skicka till kronofogden??

Jag har ett lån hos axept på 1700kr som skulle va betalt nu men kommer inte kunna betala tillbax det i tid..den här månden blev tuff pga av en sjukskrivning o dålig lön så ska betala in massa annat skit denna månad för o komma i kapp...

Sista maj lönen bli en jätte bra lön så då kommer ja kunna betala bort denna räkning från axept men då är den ju 4-5 veckor sen!!! Är dom snabba på o skicka till kronofogden?? Hur är deras inkasso? har dom eget bolag?

När jag släppte lån till deras inkasso McGreg inkasso så var det inga problem att få till en bra avbetalningsplan så så fort du hör ifrån dem så ring och hör om du får betala ikapp eller kan få en avbetalningsplan. Det går säkert bra:)

Aha på så vis :( ja jag ska vänta tills första påminelsen kommer o ringa dom då o höra om ja kan få betala lite senare elr få någon form av avbetalningsplan.... hur mkt hade du hos dom samt hur mkt betalade du?? En del sms bolag e ju stenhårda o skickar till kronofogden direkt :(

Aha på så vis :( ja jag ska vänta tills första påminelsen kommer o ringa dom då o höra om ja kan få betala lite senare elr få någon form av avbetalningsplan.... hur mkt hade du hos dom samt hur mkt betalade du?? En del sms bolag e ju stenhårda o skickar till kronofogden direkt :(
Jag hade nog på 3000 tror jag och fick betala 300 per månad om jag minns rätt och de var mycket bra att ha och göra med så du behöver inte vara orolig.

Åh phu..de känns mkt lättare nu me de svaret...bara HOPPAS jag får samma tur som du fick då :S

Åh phu..de känns mkt lättare nu me de svaret...bara HOPPAS jag får samma tur som du fick då :S
Ja det hoppas jag också, jag vet precis hur det känns och vilken ångest man har när man ska vänta på om man får avbetalningsplan beviljad till rimligt belopp kram.

Jag vet att om två månader har jag betalt allt dessa skit grejer jag har så sen kommer jag hamna på grön kvist..måste bara bita ihop dom här två månaderna till :/ man har kämpat länge lääänge nu med avbetalnings planer o skit men snart e de över haha..e bara livrädd att dom här sista grejerna ska skickas till kronofogden :( vissa sms bolag e ju as snabba me de :( de va så dumt o ta dom här sms lånen som ja gjorde i slutet men hade lixom inge val... ush aldrig mer sms lån efter detta :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp