Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är så oerhört nervös, samlingslån hos Norwegian

axofinans? välj "ja" under är ni två sökande?

Jag läste dåligt tydligen :D

Lendo och dom där brukar väl bara vara intresserad av bostadskostnad.. axo är inte ens sugen på det, dom kanske lägger schablonuppgifter av något slag

axofinans? välj "ja" under är ni två sökande?
Men vi är inte två sökande, jag har lite sämre kreditbetyg än honom och tjänar betydligt mindre så vi säker enbart på honom. Min fråga var om vi någonstans får fylla i hans inkomst eller skickas ansökan iväg så fort man klickar på skicka på första sidan? Man borde ju få fylla i inkomster och utgifter nånstans eller?

Jag läste dåligt tydligen :D

Lendo och dom där brukar väl bara vara intresserad av bostadskostnad.. axo är inte ens sugen på det, dom kanske lägger schablonuppgifter av något slag
Ja men vart får vi fylla i inkomst, det borde de väl vilja veta, kan ju ändrats mycket från sista deklarationen.

Ja men vart får vi fylla i inkomst, det borde de väl vilja veta, kan ju ändrats mycket från sista deklarationen.

Välj anställningsform så dyker det upp ett nytt fält för månadsinkomst. Eftersom det inte matchar senaste deklarationen vill de sedan säkert få ett par lönespecar.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp