Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Är så överlycklig - fick samlingslån

BER OM URSÄKT FÖR ROMANEN.

Jag var hos en kvinna på Swedbank som min farbror känner väldigt bra och hon skulle fixa ett samlingslån till mig på allt jag har på UC vilket är 703.000 kronor.
Förutsättningar 55000 - 60.000 kr efter skatt.
Synlig Uc 703k
Underskott 129k
2 ff
Betyg 1.2%
inga krediter

Enligt henne så ser mina förutsättningar jätte bra ut och det kommer gå jätte bra. 3 dagar av magont, stress, nervös. Får ett samtal av henne att avdelningen som hanterar dom större lånen har nekat ansökan pga av för många Swishbetalningar. Swish betalningarna är mellan mig och min familj framgår också på kundkännedom att vi hjälper varandra då o då… känns bara som en ren ursäkt men men en Uc togs iaf nu har jag 3 ff, tänker fuck it gör ett försök via Lendo och får 3 erbjudande på 450.000 kr valde Collector bank och nu har jag fått in pengarna på kontot:faceheart: kommer gå ifrån att betala räkningar på 34.000 kr till 9000 kr.

Jag kanske inte varit så aktiv med att skriva men jag har tittat igenom alla inlägg på lånforum och utan detta forum hade jag aldrig väntar ut ff ner till 2 jämfört vad jag hade tidigare som var ca 20-25 ff varje år..

Tack och önskar alla lycka till i framtiden, jag tror på er alla!

Vad fick du för ränta hos Collector?

Grattis. Hoppas dela din glädje om ett par månader, så det här är ju lite av ett ryggdunk för mig också. Men fan, grattis.

Vad fick du för ränta hos Collector?
9.57% men jag bryr mig faktiskt inte om räntan då jag hade räkningar på 30-35k månaden och nu går jag till 12k i månaden och har ca 25k i fickan..

Grattis. Hoppas dela din glädje om ett par månader, så det här är ju lite av ett ryggdunk för mig också. Men fan, grattis.
Du klarar detta! Tålamod bara och så är det ljust för alla!

BER OM URSÄKT FÖR ROMANEN.

Jag var hos en kvinna på Swedbank som min farbror känner väldigt bra och hon skulle fixa ett samlingslån till mig på allt jag har på UC vilket är 703.000 kronor.
Förutsättningar 55000 - 60.000 kr efter skatt.
Synlig Uc 703k
Underskott 129k
2 ff
Betyg 1.2%
inga krediter

Enligt henne så ser mina förutsättningar jätte bra ut och det kommer gå jätte bra. 3 dagar av magont, stress, nervös. Får ett samtal av henne att avdelningen som hanterar dom större lånen har nekat ansökan pga av för många Swishbetalningar. Swish betalningarna är mellan mig och min familj framgår också på kundkännedom att vi hjälper varandra då o då… känns bara som en ren ursäkt men men en Uc togs iaf nu har jag 3 ff, tänker fuck it gör ett försök via Lendo och får 3 erbjudande på 450.000 kr valde Collector bank och nu har jag fått in pengarna på kontot:faceheart: kommer gå ifrån att betala räkningar på 34.000 kr till 9000 kr.

Jag kanske inte varit så aktiv med att skriva men jag har tittat igenom alla inlägg på lånforum och utan detta forum hade jag aldrig väntar ut ff ner till 2 jämfört vad jag hade tidigare som var ca 20-25 ff varje år..

Tack och önskar alla lycka till i framtiden, jag tror på er alla!
Tur att det löste sig!
Vilka fler än collector fick du erbjudande från? Lösenkrav på nåt?

Tur att det löste sig!
Vilka fler än collector fick du erbjudande från? Lösenkrav på nåt?
Marginalen och Seb. Seb erbjöd 350k utan lösenkrav, Marginalen 300k med 185k lösenkrav och Collector 100k lösenkrav och 350k utbetald till konto

9.57% men jag bryr mig faktiskt inte om räntan då jag hade räkningar på 30-35k månaden och nu går jag till 12k i månaden och har ca 25k i fickan..
Tycker det är en adekvat ränta. Jag får säga grattis och det måste vara gott att få lite andrum. Har du något undanlagt för oförutsedda utgifter? Om du inte har börja att spara ihop en mindre summa, kanske utgifter för en månad eller två.

Stort grattis och lycka till med resten. Jag har nästan liknande erfarenhet men med Nordea. Jag har skrivit till dem två ggr att jag vill ha ett möte med lån handläggare, men varje gång så hänvisar dem mig till att ansöka vi nätet!!
vidrigt verkligen hur dem behandlar oss, jag har varit kund hos dem ett tag och haft ca 700k sparade hos dem tidigare.

Stort grattis och lycka till med resten. Jag har nästan liknande erfarenhet men med Nordea. Jag har skrivit till dem två ggr att jag vill ha ett möte med lån handläggare, men varje gång så hänvisar dem mig till att ansöka vi nätet!!
vidrigt verkligen hur dem behandlar oss, jag har varit kund hos dem ett tag och haft ca 700k sparade hos dem tidigare.
Jag förstår inte riktigt, är det vidrigt att dom inte är sugen på för stora risker?
Det verkar finnas en något missförstånd här om att man har rätt till lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp