Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är min förhoppning om samlingslån i oktober/november befogat ?

Stödjer MissGrace helt och hållet. Kommer du ner i nyttjade krediter kan du komma ner i UC risk rejält. Jag har numera lite över miljonen i blanko och 577k i inkomst (2020, men 641k 2021). 2ff och 1000kr i nyttjade av 10k krediter och mitt betyg är 0,2. Så om du kan komma ner i krediter och ff, innan oktober kommer du att kunna få toppen betyg.
Det bäddar då för bra samlingslån till bra ränta.

Du klarar det!

Va skönt att höra ! Tack :) gör de något om man har 1 kredit kvar ? Tänker om jag får bort easycredit , credigo , och nordea, och har kanske hälften nyttjat av credway , och tänker att man snart på fairlo kan lösa qliro skulden och få bort den

Va skönt att höra ! Tack :) gör de något om man har 1 kredit kvar ? Tänker om jag får bort easycredit , credigo , och nordea, och har kanske hälften nyttjat av credway , och tänker att man snart på fairlo kan lösa qliro skulden och få bort den
Man kan inte göra mer än sitt bästa. Om du ska ha kvar något satsa då på något utanför UC om du vill ha den bästa scoren.

Tack för svar ! Jag vet inte , den ligger som kredit iaf . De dumma med den ”krediten” är ju att den är maxad hela tiden oavsett om jag betalar ner . Skulle nog kunna få bort de flesta innan försök till samlingslån, men credway och qliro blir svårt :/
Då är dom upplagda som lån?

Ja de ligger på kreditsidan när jag kollar kreddy . Men verkar liksom inte ha en fast kreditlimit

Ja de ligger på kreditsidan när jag kollar kreddy . Men verkar liksom inte ha en fast kreditlimit
Du ser inte helheten med bara kreddy. Har du möjlighet att skapa konto på minuc.Det kostar 49 kr / mån. Då får du en bättre helhet löpande och är bra att ha när du ska söka samlingslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp