Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är min förhoppning om samlingslån i oktober/november befogat ?

Årsinkomst 2021 :534000
Skulder på uc: 350 000
Blanco
BN:214000
Nordea:4000
Santander:38000
Resursbank: 9000

Krediter
Nordea finans: 4000
Credway:28000/30000
Easycredit :8000/10000
Credigo:8000/10000
Qliro 26000

har ca 100000 även utanför uc och skulle behöva låna 450k i oktober/november.

har i dag en ucrisk på 30 ….
Har 11 förfrågningar och 7 försvinner mellan juli och oktober. Efter de har jag 4 kvar.

Hoppas nån kan ge mig hopp om att jag KOMMER lyckas med samlingslån på hela beloppet i oktober november. // Sigfrid

Jag tror absolut du kan se en förändring och försöka samla i slutet av året. Men om du kan borde du försöka få bort dina krediter som är på UC tills dess. Det kommer göra väldigt bra för ditt betyg. Kan du betala mer på dessa? Och Qliro är väl ingen kredit utan en avbetalning ?

Tack för svar ! Jag vet inte , den ligger som kredit iaf . De dumma med den ”krediten” är ju att den är maxad hela tiden oavsett om jag betalar ner . Skulle nog kunna få bort de flesta innan försök till samlingslån, men credway och qliro blir svårt :/

Tack för svar ! Jag vet inte , den ligger som kredit iaf . De dumma med den ”krediten” är ju att den är maxad hela tiden oavsett om jag betalar ner . Skulle nog kunna få bort de flesta innan försök till samlingslån, men credway och qliro blir svårt :/
Den ligger inte under avbet.kredit? Det gjorde den på mig när jag hade Qliro. Jag tror om du fokuserar och gör ditt bästa fram tills nov/dec så kommer du märka skillnad itakt med att alla FF ocksp blir betydligt mindre. Och att du också inte kommer behöva samla lika mkt är också bra för din egen skull. Jag rekommenderar även att du spärrar dig på alla krediter för att inte kunna ta ut mer. Du kan även avsluta samtliga och bara betala av.

Läs på om snöbollsmetoden för snabbare avbetalning och mera pepp i det du ska göra! Många som gör det här i forumet , väldigt bra för att bli skuldfri snabbare och planera inför samlingslån.

Tack för feedback! Känns som jag väntat på den dagen när jag kan samla i en evighet …. Har spärrat mig från uttag på samtliga krediter. Så de kommer bara gå nedåt :D

Tack för feedback! Känns som jag väntat på den dagen när jag kan samla i en evighet …. Har spärrat mig från uttag på samtliga krediter. Så de kommer bara gå nedåt :D
Bra val! Nu kan det bara bli bättre! Detta klarar du! Du har oss här på forumet för pepp!

Så de är krediterna och förfrågningarna som ställer till de ? Jag har ju bra årsinkomst och inte belånad över

Krediter enligt många här på forumet och mig inkl. Har sett en otrolig ständig förbättring i betyget när man ej har krediter /ytterst lite utnyttjad. Ex. Jag har 11 FF men betalade av min sista kredit i mars och betyget gick från 13 till 4 . Det är stort hopp. Och har sett det löpande att ju mindre krediter jag har desto bättre betyg. Utan undantag. Samt antal FF spelar roll. Söker du ofta anser du vara en risk och har du många krediter är du ju beviljad total summan som du alltid kan plocka ut , fast du betalar in. Alltså beviljande graden är hög. Ta bort och det ser bättre ut = bättre möjlighet till bättre ränta på dina lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp