Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är lån möjligt?

Turnaround,
Det må så vara.
Men det är inget banker kan se, när jag haft en anmärkning och om det "nyligen gått ut".
Helt omöjligt. Hade varit brott mot ett antal föreskrifter.

Turnaround,
Det må så vara.
Men det är inget banker kan se, när jag haft en anmärkning och om det "nyligen gått ut".
Helt omöjligt. Hade varit brott mot ett antal föreskrifter.

Terry,
Nu i efterhand så tror jag att jag mindes fel. Möjligtvis så påverkar en försvunnen betalningsanmärkning ditt kreditbetyg. Det jag blandade ihop det med är skuldsaneringar. Det är efter skuldsaneringar som banker är tuffare.
My bad!

Fast uppenbarligen efter att anmärkning försvinner med.. jag inkusive många fler här får ju ett mycket sämre betyg när sista anmärkningen försvinner ??

Fast uppenbarligen efter att anmärkning försvinner med.. jag inkusive många fler här får ju ett mycket sämre betyg när sista anmärkningen försvinner ??

Det är nog liknande med anmärkningar. Däremot så är det inget en bank kan se. Vi kan inte so om en kund haft en anmärkning tidigare. Det enda vi ser är att riskprognosen är ovanligt hög. Jag antar att syftet med det är att förhindra att man lånar på sig så fort man har chansen igen...

Stämmer bra där :)!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp