Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är expert på lån och kredit bedömningssystem.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du hade också ytterligare ett annat konto väl? Typ Johans87, som berömde din egen förträfflighet.
Vore kul med lite reflektioner från dig kring varför du skapar nya konton och dessutom hejjar på din egna/egen tråd med ett av dina andra konton.

Kram Lars
Kanske kan hålla oss till ämnet och lära oss av någon som verkar ha insikt i lånevärlden. Istället för att ifrågasätta innan han ens kunnat supportera. Jag vill iaf gärna veta mer om vad hen kan bidra med innan vi släcker tråden igen.

Kanske kan hålla oss till ämnet och lära oss av någon som verkar ha insikt i lånevärlden. Istället för att ifrågasätta innan han ens kunnat supportera. Jag vill iaf gärna veta mer om vad hen kan bidra med innan vi släcker tråden igen.

Absolut. Jag skulle hellre ta råd av någon som jobbar med det än någon som behöver skapa egna fejkkonton som intygar hur bra huvudkontot är på sitt jobb. Jag är väl trångsynt.

Senast ändrad:
Lasseman försöker med lite humor förklara att snubben är scam vilket man fick intrycket av direkt faktiskt. Därför admin gick in och la Edit att svar ska ske i tråden här för när de väl får folk över på PM och sen mail så kommer scammen typ procent, provision, förskottsbetalning osv

Vad jag förstått så hammar man i en ”ny kategori” av människor som inte har några anmärkningar enkelt förklarat. Antar att risken blir högre att man skulle åka på anmärkningar igen, jämfört med andra i samma ”grupp”.
Jag förstår resonemanget men känns som risken att åka på fler anmärkningar skulle skett för 3 år sen och inte efter man är "fri".

Lasseman försöker med lite humor förklara att snubben är scam vilket man fick intrycket av direkt faktiskt. Därför admin gick in och la Edit att svar ska ske i tråden här för när de väl får folk över på PM och sen mail så kommer scammen typ procent, provision, förskottsbetalning osv
Säger inte att man inte ska vara vaksam. Det ska man alltid vara. Men om nu personen har något att bidra med har väldigt många medlemmar nytta av det. Utan PM. Som sagt, jag vill veta mer.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp