Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är det så..

Fick idag mail från Skusan att jag nästa vecka kommer få förslag på skuldsanering som jag ska gå igenom och sen återkomma vad jag tycker om förslaget. Menas det att det troligtvis är beviljat då eller vad händer nu? Är så många turer med allt att jag blir alldeles snurrig.

Om ingen ställer sig på tvären.

Längesen ni ansökte? Vi väntar fortfarande på besked... Känns som tiden står stilla.

Oj låter som snabba ryck för att va kfm. Håller tummarna för er!

Så det är nu dom får förslag på hur mycket dom kommer få? Vad är det för papper jag får hem som jag ska kolla igenom och se att det ser bra ut?
Sammabpapper som borgenärerna får, förslag till skuldsanering

Fick idag mail från Skusan att jag nästa vecka kommer få förslag på skuldsanering som jag ska gå igenom och sen återkomma vad jag tycker om förslaget. Menas det att det troligtvis är beviljat då eller vad händer nu? Är så många turer med allt att jag blir alldeles snurrig.
Med det menas att KF har gjort bedömningen att de anser att du ska få skuldsanering (vilket oftast betyder att det också blir så). Du ska läsa igenom och godkänna, gärna så snabbt som möjligt för att korta tiden, nu har de du är skyldig pengar en viss tid på sig att ev invända, men då måste de ha väldigt starka argument. Du kommer också få ev betalplan om när och hur du ska betala

Det var snabbt svar, från januari till inledande i mars! Jag har lämnat in i mitten av februari och ännu inte hört något. Är det olika vilken ort som man hamnat på? Jag fick bekräftelse att min ansökan är mottagen några dagar efter mitten av februari. Det kom från Linköping.

Det var snabbt svar, från januari till inledande i mars! Jag har lämnat in i mitten av februari och ännu inte hört något. Är det olika vilken ort som man hamnat på? Jag fick bekräftelse att min ansökan är mottagen några dagar efter mitten av februari. Det kom från Linköping.
Du borde få besked snart, dom ringde upp mig ganska precis tre månader efter jag skickat in. Får önska dig lycka till

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp