alltid bra att ha en grund för det man påstår, har du det?De beslagtar inte hennes bil för att du är medpassagerare. De beslagtar inte era grejer i bilen för att du är medpassagerare.
Lasseman beslagtar ju allt han ser även om det så bara är ett två-pack semlor som är dagsfärska!alltid bra att ha en grund för det man påstår, har du det?
Jag har faktiskt aldrig beslagtagit något.Lasseman beslagtar ju allt han ser även om det så bara är ett två-pack semlor som är dagsfärska!
Ja, det var många frågetecken och noll probkemlösningsskills. Sedan kan man ju också fundera på sannolikheter för olika scenarier och kanske jämföra med sannolikheten att de istället hamnar i en trafikolycka när de är ute och kör.Förstår inte riktigt? Hon kan väl parkera sin bil en bit bort när hon besöker dig? Förutsatt att hon annars skulle parkera inne på din tomt eller hyrda parkering. Hur ska de annars kunna koppla bilen till just dig?
Utmätning på tåg har jag faktiskt gjort.En tanke bara. Men om ni är så oroliga, varför tar ni inte tåg eller buss?
Det här förklarar så mycket..Utmätning på tåg har jag faktiskt gjort.