Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är det möjligt med lån?

Har du mkt skulder utanför uc?

Du har inte så stora skulder, vad är det som gör att du akut behöver låna 150 000 kr? Du behöver inte svara om du inte vill men jag tänkte bara att med din inkomst och låg belåning så borde du kunna hålla dig flytande tills din uc risk blivit bättre.

Du har inte så stora skulder, vad är det som gör att du akut behöver låna 150 000 kr? Du behöver inte svara om du inte vill men jag tänkte bara att med din inkomst och låg belåning så borde du kunna hålla dig flytande tills din uc risk blivit bättre.
Det är en hastig flytt som gör att jag inte kan hålla mig flytande tills dess tyvärr

Har du en bra bisnode kan wästgöta vara något.

Det blir nog lendo. Zmarta verkar populär här på forumet med men vet egentligen inte om det är så stora skillnader
Lendo eller Advisa. Får du inga erbjudande fr Lendo så kör Advisa. I situationen du befinner dig i så spelar det ingen roll med en ff mer eller mindre. Blir det inga napp då kan du inte göra så mkt mer ändå än vänta ut dina ff och söka ändå.
Tills dess så är jag helt övertygad om att universum har en plan för dig ändå, som du inte kan se just nu! Det är bara att kämpa!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp