Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Är det möjligt att samla lån på 120 000 kr med betalningsanmärkningar?

Tror de blir svårt utan medsökande, sälj bilen för 120.000 lös dom dyraste lånen du har och köp en billig skit bil. Ibland behöver man göra sånt som inte är så roligt ett tag för att få det bättre sen. Om du överhuvudtaget behöver en bil, kan du cykla, samåka etc?

Med dom förutsättningar får du inget som helst lån

Grejen är den att även om TS hade haft 0 förfrågningar och 1 anmärkning hade det varit förmodligen omöjligt.

Skulle säga att möjligheterna är ganska små men dock ej helt obefintlig!

2023 fick jag ett samlingslån ifrån remember på 350k med 9 anmärkningar & runt 20 förfrågningar.

Men det är ju möjligt att remember & liknande aktörer har dragit åt svångremmen/ skärpt kraven ytterligare sen dess.

2023 fick jag ett samlingslån ifrån remember på 350k med 9 anmärkningar & runt 20 förfrågningar.

Men det är ju möjligt att remember & liknande aktörer har dragit åt svångremmen/ skärpt kraven ytterligare sen dess.
Vad var din uc på? Hur många procent?

Stämmer.

Nu för tiden finns ingen aktör som beviljar dessa belopp med anmärkning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp