- Meddelanden
- 3 136
- Mottagna reaktioner
- 2 581
- Poäng
- 1 707
Tack! Man kan säga att min visdom har kostat miljontals kronor, som för många andra härinne.@Lize alltid lika klok och mogen i dina svar.
Tack! Man kan säga att min visdom har kostat miljontals kronor, som för många andra härinne.@Lize alltid lika klok och mogen i dina svar.
Har du inte släppt alla skulder till löneutmätning? Va löser det situationen om du ändå ska ha löneutmätning? Du kommer inte heller ha möjlighet till skuldsanering. Är det verkligen värt det?Självklart betalar man när man kan . Det säger mitt förnuft oxå . Men om man har andra skulder att föredra som är mer akuta o annat då kan man inte just nu.
Uppfattade det som att du skrev att pengarna skulle vara till dig och barnen.Privata skulder som aldrig blir återbetalda annars när löneutmätningen startar i maj
20000Uppfattade det som att du skrev att pengarna skulle vara till dig och barnen.
Hur mycket är de privata skulderna ?
Du vill inte låta dom ingå i din löneutmätning ?
Tar för lång tid o låta de va med i en utmätning innan hela summan är återbetald .Uppfattade det som att du skrev att pengarna skulle vara till dig och barnen.
Hur mycket är de privata skulderna ?
Du vill inte låta dom ingå i din löneutmätning ?
Dom får ansöka om betalningsföreläggande som alla andra .Privata skulder som aldrig blir återbetalda annars när löneutmätningen startar i maj
Ta ut pengar och betala dom då. Gnäll inte om du får problem med en ev skuldsanering sen bara.Tar för lång tid o låta de va med i en utmätning innan hela summan är återbetald .
faq.xn--lnforum-exa.se