Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Är det dags att samla lånen?

Tredje bankdagen idag, fortfarande inget livstecken. Marginalen brukar enligt vad jag läst mig till inte avisera när utbetalningen skett, utan det står bara 2-5 bankdagar och plötsligt sitter det på kontot. Hoppas det kommer imorgon så jag kan lösa lite lån före helgen och sluta tänka på det sedan.

Idag blev jag upplagd som kund och kan logga in och se mitt lån i Internetbanken, så med lite god vind har de fixat överföringen nu och jag behöver i så fall bara vänta på att den ska gå igenom bankerna och förhoppningsvis vid kl 13 är pengarna framme!

Hir gick det med Marginalen? Kom pengarna fram utan överraskningar?
Ska precis välja ebjudande själv och det lutar åt Marginalen så det vore intressant att höra din erfarenhet.

Pengarna kom på fredagen utan krångel. Var inte upplagd som kund på torsdagen så det verkar som att när man kan logga in på deras hemsida så är det bara en fråga om timmar. Dock ringde de efter nån dag och ville pracka på mig ett Guldkort (visa) som jag tackade nej till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp