Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är det bättre att släppa allt?

Ok, tack, så då kan jag vara "lugn" alltså? Jag har ännu ej fått något brev från kronofogden, bara att Avida sa att de avvaktar utslag från dem, men jag har betalat det jag låg efter med nu, så jag har ingen aning om vad som händer nu! Vill bara absolut inte få en anmärkning!!!

det är för jäkligt alltså.det är nått lurt.jag rek dig att ringa kfm och fråga.förklara vad det gäller.du måste uppge personnr.då ser dom om de har något på dig.så slipper du magvärk o va orolig.ring redan imorgon.

Gick igenom mina räkningar nu, och jaaaa....det fattas runt 6000 kr denna månad igen för att jag ska vara ikapp! Blir så satans less...men kan jag försöka fördröja vissa räkningar så är jag i mål i slutet av oktober, jag räknar noga nu...men vad gör man när man ligger efter varenda månad? Det är ju detta som är den onda spiralen, att ALDRIG komma på fötter...det är en evig kamp att få det att gå ihop sig varje månad för att undvika en anmärkning! Men det tar verkligen på psyket det här, oron och ångesten!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp