Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är bankerna lättare nu??

Har en liten undran. Är bankerna lättare nu än vad de var i höstas. Är känslan att fler beviljas lån? Samlingslån primärt som är intressant för mig. Ni som sökt lån på senaste, hur gick de för er?
Skriv gärna med era förutsättningar!
SHOOOT :)

Hur långt är ett snöre? Är vatten blött?
Jätte vag fråga. Ja? Kanske?

Har du återbetalningsförmåga och har ett ok kreditbetyg ser jag ingen anledning att du inte skulle få ett lån.
Anser inte att frågan skulle vara svag. Eventuellt ett svagt svar från dig. Som många vet så blev bankerna mer restriktiva med att bevilja lån när pandemin slog till. Undrar därför om de lättat lite när vaccin är på G osv.

Har en liten undran. Är bankerna lättare nu än vad de var i höstas. Är känslan att fler beviljas lån? Samlingslån primärt som är intressant för mig. Ni som sökt lån på senaste, hur gick de för er?
Skriv gärna med era förutsättningar!
SHOOOT :)

Lättare än i våras skulle jag säga, men sen i höstas... Nja, min magkänsla är att det är oförändrat läge.

Anser inte att frågan skulle vara svag. Eventuellt ett svagt svar från dig. Som många vet så blev bankerna mer restriktiva med att bevilja lån när pandemin slog till. Undrar därför om de lättat lite när vaccin är på G osv.
Vag skriver han. VAG. Och jag håller med. Frågan är ju omöjlig att svara på. Nej det finns inga belägg för att bankerna blev restriktiva. Jag har inte märkt nån skillnad alls. Vissa mindre oseriösa aktörer fick säkert mindre cashflow men i övrigt, knappast.

Tycker själva låneerbjudanden i media har blivit fler, inte en enda reklampaus på TV utan att Lendo, bluestep eller advisas helvetesvisslande kommer upp, ibland alla 3 under samma paus...

Många bolånekunder erbjuds armorteringsfrihet under Corona, vet inte om folk får lån lättare iom det

jag tror som @Lånforum.se att själva möjligheten att få lån är ganska oförändrat faktiskt

att jag fick bolån så lätt nu var för att UCn är tusen gånger bättre än sist

Tror att det kanske har stabiliserats lite. Men för egen del har det varit ganska skralt med erbjudanden de två senaste försöken till samlingslån. Men kan så klart ha att göra med förutsättningarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp