Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen skuldfri efter 8 år

Ingen borte gräns. Sett beslut som pågått konstant sedan 93 tror jag det var.
O aldrig fått ok på skukdsanering, verkar rätt orättvist.
Ok jag har bra lön så det kanske blir bra ändå om 8 -10 år, men vill gärna spara o må bra ett tag. Jobbar nog till 68. Då vill jag vara fri gärna innan.
Får sån ångest, jag blev ju sjuk ångest utmattning får hjälp nu flr medberoende
Hoppas.

Ok jag har bra lön så det kanske blir bra ändå om 8 -10 år, men vill gärna spara o må bra ett tag. Jobbar nog till 68. Då vill jag vara fri gärna innan.
Hoppas.
Om man har löneutmätning och får arv då minskar ju summan också.

Hoppas.
Dom har kanske inte sökt skuldsanering och vill inte ha skuldsanering utan vill betala såhär..

Hoppas.

Om du har en bra lön kanske du inte är insolvent och kan betala din skuld via löneutmätning?

Ingen borte gräns. Sett beslut som pågått konstant sedan 93 tror jag det var.

Skulle inte alla löneutmätningar som var äldre än X år omvandlas till skuldsanering?
Eller det kanske bara var ett förslag.

Skulle inte alla löneutmätningar som var äldre än X år omvandlas till skuldsanering?
Eller det kanske bara var ett förslag.

Kanske nån som haft det som idé men inget jag hört mer om.

Blir lite skevt om längden på just ett löneutmätningsbeslut ska avgöra det. Trist för den som bytt jobb säg var 5e år senaste 30 åren, då blir besluten aldrig mer än 5år

Många skulle inte klara av att sköta skuldsaneringen heller, dom måste ju betala själv där.

Om du har en bra lön kanske du inte är insolvent och kan betala din skuld via löneutmätning?
Vill ju veta när jag blir klar, och skuldsanering har man 2 betalfria månader.
Vill ha ett mål, ett slut. Inte bara betala o betalda el rättare sagt bli utmätt i evigheter.
Vill veta slut datum

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp