Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen klar

Jag har 36 tusen före skatt, och betalar 19700:- på löneutmätning, ansökt om skuldsanering... Hoppas på lägre månadskostnad då. Nån som vet om det brukar ändras mycket?
Det var saftigt. Då har du ju bara typ 1500 kr kvar utöver ditt förbehållsbelopp. Bor du så billigt eller är det räknat att någon annan ska betala hyran?

Så nu har det blivit min tur att bli klar med skuldsaneringen. Fick inledande 31 mars 2020, så har sista att betala in i morgon när lönen kommer. Varit rejält tufft vissa månader när de varit mycket räkningar då sambon är sjukskriven. Men har löst allt ändå tack vare snälla föräldrar.
Så till alla er som kämpar med skuldsanering och löneutmätning ge inte upp.
Känner livet är på väg att bli så mycket bättre. Ska fixa ett eget mobil abonnemang, sen en nyare bil då man haft mesta dels skit bilar man lagt allt för mycket pengar på.

ha en underbar dag alla
Stort grattis! Blev nästan lite tårögd av att läsa detta! Jag fick skuldsanering på 3 år eftersom jag är ensamstående med tre barn. Jag tjänar 42 500kr/mån och betalar 6500 kr/mån till KFM men det är för att min hyra är 17500kr/mån. Jag längtar något enormt till maj 2027 då min äldsta fyller 16 år och jag är klar med det här. Då blir det fest!

Stort grattis! Blev nästan lite tårögd av att läsa detta! Jag fick skuldsanering på 3 år eftersom jag är ensamstående med tre barn. Jag tjänar 42 500kr/mån och betalar 6500 kr/mån till KFM men det är för att min hyra är 17500kr/mån. Jag längtar något enormt till maj 2027 då min äldsta fyller 16 år och jag är klar med det här. Då blir det fest!
Skuldsanering är alltid 5 år. Du har fått en kortare betalplan däremot.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp