Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen klar

Så nu har det blivit min tur att bli klar med skuldsaneringen. Fick inledande 31 mars 2020, så har sista att betala in i morgon när lönen kommer. Varit rejält tufft vissa månader när de varit mycket räkningar då sambon är sjukskriven. Men har löst allt ändå tack vare snälla föräldrar.
Så till alla er som kämpar med skuldsanering och löneutmätning ge inte upp.
Känner livet är på väg att bli så mycket bättre. Ska fixa ett eget mobil abonnemang, sen en nyare bil då man haft mesta dels skit bilar man lagt allt för mycket pengar på.

ha en underbar dag alla

Glömde skriva att ja betalde 6494 kr hela tiden. Kanske inte är så mycket att betala men med dålig lön blir det rejält tajt ekonomiska.

Så nu har det blivit min tur att bli klar med skuldsaneringen. Fick inledande 31 mars 2020, så har sista att betala in i morgon när lönen kommer. Varit rejält tufft vissa månader när de varit mycket räkningar då sambon är sjukskriven. Men har löst allt ändå tack vare snälla föräldrar.
Känner livet är på väg att bli så mycket bättre. Ska fixa ett eget mobil abonnemang, sen en nyare bil då man haft mesta dels skit bilar man lagt allt för mycket pengar på.

ha en underbar dag alla
Har lön på 42.000 före skatt och ska betala 6000 då ska jag inte gnälla så mycket

ha en underbar dag alla
Ha själv en underbar vår och en ljus framtid tillsammans med livskamraten. Livet skall njutas.

Jag har samma lön som dig och jag betalar 10 000 i månaden på min sanering. Gör min sista betalningen nästa år i mars.

Nyfiken fråga bara, hur kan du/ni tjäna så bra och endast betala 10 på saneringen?

Ni har det ju riktigt bra. Själv har jag bara 7000 över efter hyra/skuldsanering.

Nyfiken fråga bara, hur kan du/ni tjäna så bra och endast betala 10 på saneringen?

Inga barn. Min fru och jag får in 51 000 efter skatt. Hyra 7 987 och pendlingskostnader för mig 4 500 - 5 000 i månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp