Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen inledande

Förslaget jag fick är betalplan 3 år. 200 000 typ ska jag betala till alla. Stå jag har ett lån sen efter jag skickade in ansökan men wtf skulle det vara?! Vågar inte ifrågasätta för om det visar sig vara sant så kan jag inte svara på varför.

Grattis till 3-årig plan, men jag förstår inte riktigt resten? Var står det att Du har lån taget efter Du skickade in ansökan och i vilket sammanhang framgår den infon...? :)

Jag har ingen aning vad det är för ny skuld. Stod det var negativt, men inget hinder för ansökan. Stod i förslaget. Uppgav 960k i min ansökan och det hade ökat till 1 300 000 sen jag sökte, usch vilka räntor.

Jo 3 år var väldigt snällt tycker jag med. Just nu känns allt konstigt och overkligt, men glad så klart.

Jag har ingen aning vad det är för ny skuld. Stod det var negativt, men inget hinder för ansökan. Stod i förslaget. Uppgav 960k i min ansökan och det hade ökat till 1 300 000 sen jag sökte, usch vilka räntor.

Jo 3 år var väldigt snällt tycker jag med. Just nu känns allt konstigt och overkligt, men glad så klart.
Hur mycket betalar du i utmätning per månad ?
960-1.3 så sjukt!

Are you freakin’ kidding?! Har det ökat med över 300.000 kalla bananer?!?! När släppte Du Dina skulder?
Jaaa bästa Du - var glad & försök nu njuta av en förhoppningsvis fridfull jul... Ge Dig lite tid för återhämtning! Det är Du såååå värd...frugan & barnen oxå :)

Wow så det skrevs ner över 700000? Herregud. Stort grattis verkligen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp