Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

ÄNTLIGEN!! Fick samlingslån och betalade av många skulder

Har kämpat att få ner uc och betalat av krediter.
Gjorde en ren chansning idag då jag ska få barn innan jul så ville jag hinna samla så mycket som möjligt innan man får föräldrarpenning.

Synliga lån på uc:
Ca 697000
Lån utanför uc:
Ca 100000
Lön:
42000 innan skatt I månaden
Uc risk:
7,4
Förfrågningar:
5 men 4 försvinner innan jul

Tänkte jag testar och fick visserligen bara 1 erbjudande på 302000 från marginalen bank med 10% ränta och 15år plus att dom lägger ihop mitt lån hos dom utöver dom 302000, lånet är på 22000.
Inte jätte bra ränta men kommer sänka min månadskostnad med över 10000 vilket innebär att jag får bort allt skit och bättre uc och kan betala in mer på resterande och söka nytt samlingslån senare!!
Jävlar vad glad jag är efter alla års kämpande och spelberoende, själmordstankar.
Startade eget företag för 2år sedan vilket har lett till en bra lön och kunnat jobba stenhårt för att få ner alla lån!!

Ville bara skriva att de går om man bara bestämmer sig för det!
Vilken förmedlare sökte du hos? För tänkte söka ett samlingslån jag med. Och hur mycke sökte du föresten?

Vill och tillägga att jag sökte samma dag hos samblaoch fick erbjudande från collector på 310000 de var beloppet jag sökte för att samla banknorweigan och svea ekonomi. Vart 50000 över som betalas in på mitt gamla collector lån.

Så nu har jag 2 stora samlingslån och inga smålån.
Hade 180000 hos collector sen innan som dom slår ihop med det nya lånet till en ränta som är lägre än vad jag har.

Allt som allt har jag nu gått från ca 27000 i lånekostnader per månad till ca 8000
Har betalat av allt igår med marginalen lånet och ringt och avslutat allt idag (där pengnarna har hunnit komma in)

Collector hade längre handläggningstid och vart utbetalt idag så fort dom kommer ska jag avsluta banknorweigan som jah betalar 2800 på varje månad men amoteringen är på ca 200 heeeeelt sjukt.
Och svea ekonomi ska också avsutas även om det är ett bra lån med hyffsad ränta så känns de skönt att ha allt samlat på bara 2 ställen =D

Mitt underskott va på 177000 så känns inte som att det har spelat någon roll.
Tror förfrågningarna och att betala på krediterna har gett bäst resultat.

Trodde inte jag skulle få något lån godkänt men sen att få två lån på över 300000 va som en dröm och jag känner hur en sten har släppt.

Hej Ali jag vill bara säga att du är en stor inspiration. Jag har kämpat mot spelmissbruket och vet hur tuff det är att vända. Jag önskar dig och din familj all lycka. Men se upp för återfall! Lätt att slappna av när man tagit sig i "mål". Bra att du har vänner som du kan prata med. Som sagt all lycka till dig. Du får många andra att bli inspirerade och kämpa för en bättre ekonomi

Hej Ali jag vill bara säga att du är en stor inspiration. Jag har kämpat mot spelmissbruket och vet hur tuff det är att vända. Jag önskar dig och din familj all lycka. Men se upp för återfall! Lätt att slappna av när man tagit sig i "mål". Bra att du har vänner som du kan prata med. Som sagt all lycka till dig. Du får många andra att bli inspirerade och kämpa för en bättre ekonomi

Tack =D a vet att de e farligt att slappna av men denna gång är jag mer motiverad än någonsin då jag väntar mina första barn samt har eget företag. Så jag hoppas jag lyckas denna gång. Men de känns annorlunda denna gång än vad de gjort förut. För en gångs skull är jag där jag vill vara i livet och mår bra även med alla lån jag haft.

Grattis min vän! Samma här. En befriande känsla är det!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp