Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

ÄNTLIGEN!! Fick samlingslån och betalade av många skulder

Bra jobbat jag är ungefär i samma sits

UC just nu 4,9 men avvaktar en förfrågan samt uppdatering denna vecka hoppas hamna under 4
Inkomst 560 000 kr 2021
Underskott 132 000
Synligt UC 837 000
Och har 5 förfrågningar allla äldre än 6 mån
Inga betalningsanmärkningar och inkasso
Tänkte söka denna vecka om betyget hamnar under 4 hoppas få något napp, är rädd att inte få något erbjudande alls, men samtidigt läser man om folk som fått med sämre förutsättningar och det kändes ju härligt för dig att du fick grattis
Hej, Två förfrågningar fyllt ett år förra vecka än så jag minskat från 3.5% -1.9% hoppas för dig också jag tror att du hamnar på 3.4% eller 3% lycka till med samling av dina lån och krediter

Hej, Två förfrågningar fyllt ett år förra vecka än så jag minskat från 3.5% -1.9% hoppas för dig också jag tror att du hamnar på 3.4% eller 3% lycka till med samling av dina lån och krediter
Hej
Ja när två förfrågningar försvann förra veckan gick jag från 7,5 till 4,9 så jag hoppas hamna under 4 denna vecka och behöver verkligen ett samlingslån

Tycker de blir lite tråkigt att varje tråd som skapas tas över av dig och dina frågor. Inge illa menat men du har skapat en egen tråd men skriver samma i alla andras och ställer dina frågor i alla andrss. Tar bort lite från de man själv försöker förmedla i tråden man skapar.

Grattis Ali och bra jobbat! :D

Jag kämpar för att få ner mina lån och kommer vara i där du är nu till nästa sommar. Ser fram emot känslan med ett samlingslån!

Behövde du komplettera med något till Marginalen Bank?

mvh
Inga kompletteringar och pengarna kommer idag eller imorgon =D

Tycker de blir lite tråkigt att varje tråd som skapas tas över av dig och dina frågor. Inge illa menat men du har skapat en egen tråd men skriver samma i alla andras och ställer dina frågor i alla andrss. Tar bort lite från de man själv försöker förmedla i tråden man skapar.
JA det verkar ju vara så i alla trådar som skapas här och ofta att ursprungsfrågan som den skapas för den svarar man inte riktigt på. Så det gäller nog de flesta trådarna här tyvärr

Ali,

Vad härligt!

Obeskrivlig känsla kan jag tänka mig! Trådar som denna ger mig hopp och motivation om att det en dag löser sig för mig också! Kommer som sagt vara där du är om ett år så bara att kötta på.

Hur har du lyckats hålla dig ifrån allt spel? Några bra erfarenheter och tricks kanske?

Cecilia,

Blir lätt som Ali skriver - att fokus på alla trådar hamnar mer på dig än skaparen av tråden.
Du har fått svar på alla dina frågor ofantligt många gånger.

Försök tagga ner. Du kan inte göra mer än att söka ditt samlingslån i augusti och hoppas på det bästa.
Håll eventuella frågor i din egna tråd

Ali,

Vad härligt!

Obeskrivlig känsla kan jag tänka mig! Trådar som denna ger mig hopp och motivation om att det en dag löser sig för mig också! Kommer som sagt vara där du är om ett år så bara att kötta på.

Hur har du lyckats hålla dig ifrån allt spel? Några bra erfarenheter och tricks kanske?

Cecilia,

Blir lätt som Ali skriver - att fokus på alla trådar hamnar mer på dig än skaparen av tråden.
Du har fått svar på alla dina frågor ofantligt många gånger.

Försök tagga ner. Du kan inte göra mer än att söka ditt samlingslån i augusti och hoppas på det bästa.
Håll eventuella frågor i din egna tråd
Ja känslan är bättre än spel, efter varje lån man lyckats beta av och nu får man den största vinsten att samla alla och se ljus i detta mörker.
Vet inte om jag har jätte bra råd angående spel delen.
Spärrade mig via spelpaus har haft några återfall på utländska sidor men spärrat mig direkt på dom också efter någon enstaka insättning.
Har även berättat för 2 av mina närmsta vänner vilket har hjälpt att känna sig motiverad och varje gång uc gått ner eller man lyckats betala av något så har jah ringt dom för att dela min glädje vilket har betytt otroligt mycket för man blir mer pepp då. Dom är väldigt stöttande och de gör att jag mår bättre i mig sj ju bättre jag mår desto mindre vill jag spela.
Spelmissbruk är som vilket missbruk som helst de är en sjukdom vilket är viktigt att inse för att inte klanka ner på sig sj.
Sen har forumet hjälpt mycket.
Ser framemot när din tråd skapas angående samlingslån ska bli spännande att följa din resa =D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp