Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen förslag på betalplan

Fick idag förslaget äntligen. Fick inledande 2 februari och idag förslag. Fick 5 år ( sökte 3 år pga barn) men men:) nöjd att jag inte fick avslag. Såg det va olika betalningar varje år nästan asså en summa 2025. Sen någon 100ing mindre 2026. Fler som har det så? Vet att om 2 år försvinner ett barnbidrag dock. Då får ena dottern studiebidrag för det ingår väl inte ?? Men ska godkänna efter påsken för det såg bra ut iallafall. Man vill ju inte riskera annat haha. Hur ser chanserna ut nu efter man fått förslag? Går det hela vägen tro ?

Fick idag förslaget äntligen. Fick inledande 2 februari och idag förslag. Fick 5 år ( sökte 3 år pga barn) men men:) nöjd att jag inte fick avslag. Såg det va olika betalningar varje år nästan asså en summa 2025. Sen någon 100ing mindre 2026. Fler som har det så? Vet att om 2 år försvinner ett barnbidrag dock. Då får ena dottern studiebidrag för det ingår väl inte ?? Men ska godkänna efter påsken för det såg bra ut iallafall. Man vill ju inte riskera annat haha. Hur ser chanserna ut nu efter man fått förslag? Går det hela vägen tro ?
Grattis. Att summorna skiljer sig åt brukar vara för barnen blir äldre. Chansen att det går hela vägen är stor. Tycker inte du ska oroa dig.

Sökte 3år? Det är inget man söker men antar att du skrev det i ett personligt brev eller nåt?
Men du hade kanske fått kortare betalplan om du inte "sökt" det. Hade jag varit handläggare hade jag absolut gett alla fjäskare 5 år direkt :)

Men dina chanser att bli beviljad är ju bättre nu än de var innan beviljandet,

Sökte 3år? Det är inget man söker men antar att du skrev det i ett personligt brev eller nåt?
Men du hade kanske fått kortare betalplan om du inte "sökt" det. Hade jag varit handläggare hade jag absolut gett alla fjäskare 5 år direkt :)

Men dina chanser att bli beviljad är ju bättre nu än de var innan beviljandet,
Eller sökte å sökte hon som är skuldrådgivare skrev så 3 år pga barn så vet inte. Men jag är tacksam för att de ens går vägen

Eller sökte å sökte hon som är skuldrådgivare skrev så 3 år pga barn så vet inte. Men jag är tacksam för att de ens går vägen
Förstått en del önskar det då man har barn så är det väl mer ,sökte kanske va fel ordval

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp