Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu är halva klart för mig, har fått muntligt beslut och stått i POIT och nu väntar jag bara på att det ska bli klart med ev. överklaganden och annat under den här 3-veckorsperioden. Men min handläggare sade att det var ytterst sällan någon överklagade efter beslut om de inte haft invändningar innan. Så jag känner att jag nästan är i mål. SKULDSANERING!!! :D:D:D

Grattis även ifrån mig :)!

Tack alla. Gick fort tycker jag. Sökte juli föra året, utmätning i november inledande december klart mars/april. 3 år pga långvarig skuldsättning och småbarn.
Kommer inte ens låna mynt till parkeringsautomaten!
Tummarna för er andra! Ro i själen.

Precis fått inledande skuldsanering. Vilka regler gäller för att få förkortat skuldsanering? Skuldsatt under lång tid och har småbarn

Precis fått inledande skuldsanering. Vilka regler gäller för att få förkortat skuldsanering? Skuldsatt under lång tid och har småbarn

Skulle nog säga att det är något av ett lotteri. En fel får tre år när man har små barn och långvarigt skuldsättande och andra får fem.

Jag och min fru fick fem år.

En fråga....måste man få löneutmätning? Om man kämpar med betalningarna fortsatt varje månad så borde man slippa fast det är kanske tvunget att släppa allt för att få igenom skuldsaneringen? Nån som har koll?

En fråga....måste man få löneutmätning? Om man kämpar med betalningarna fortsatt varje månad så borde man slippa fast det är kanske tvunget att släppa allt för att få igenom skuldsaneringen? Nån som har koll?
Man behöver inte fått utmätning innan ansökan.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp