- Meddelanden
- 1 176
- Mottagna reaktioner
- 300
- Poäng
- 467
Idag hände det konstigaste men mest fantastiska på länge!! Jag upptäckte att det jag jobbat extra i oktober inte var med på lönen som jag fick... Fattades ca 3000kr... Det blir utbetalt på måndag..
Är så otroligt glad.. Detta räddar mig denna månad och det blir jul även för min dotter!!
Vad hände liksom.. Hade jag tur för en gång skull???
Vad skönt för digDu ska lämna det om det sker regelbundet... Jag jobbar heltid så jag brukar inte jobba extra. Gjorde det för att jag bet av en tand och det hände mycket då.. Hade bara glömt det...
Händer det bara någon gång så behöver man inte anmäla det.. Får du märkbart bättre ekonomi så ska du ansöka om omprövning..
Vill önska alla som söker skuldsanering lycka till. Håller alla tummar o tår för er.. Jag har nu 1.5 år kvar av min.. Det är ett kämpande varje månad.. Vissa är lättare än andra som tur är.. Men jag ser ett slut snart.. Den känslan önskar jag er alla.. Min bil gick ej igenom besiktningen.. så jag var tvungen att lämna in den.. 6500 kr kostar det.. HJÄLP!!!!! VAR HITTAR JAG DESSA PENGAR?? Måste hämta den imorgon för ombesiktning är senast på måndag.. Jaja får försöka lösa det på nåt vis.. Alla här inne vet precis hur det är med dessa sömnlösa nätter.. Det hade varit skönt med betalningsfri månad på min skuldsanering nu men det har jag ej eftersom jag sökte innan de nya reglerna.. Som sagt är detta trots allt det bästa jag gjort och hoppas ni med blir beviljade
Det är ingen idé, ifall ni inte är väldigt gamla, kan man betala av skulden inom 15 år får man inte skuldsanering.