Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
vad händer om man fåe
Beviljad sanering och med 3 års avbetalning kan borgenärena vilja ha pengar efter avbetalning är avslutad? Vet att en sanering är 5 år
Efter fem år kan de inte begära något av de skulder som uppstod innan inledande.

Fick inledande skuldsanering idag, första försöket! Första betalning i slutet på Januari så kommer ha November, December, Januari lönen på mig att bygga buffert.
Nu är det bara hoppas det håller hela vägen så är jag skuldfri om 5 år! Så jävla glad efter man kämpat med skulder i en evighet.

Fråga på det:

Hur går framtida kontroller till innan dom bestämmer att man får slutgiltigt eller avslag?
Hej och grattis till skuldsaneringen.
Jag har 11 månader kvar och tänkte precis som du,hur skall detta gå?
Men jag lovar dig att detta kommer du att fixa galant
Och dom 5 åren går fort.
Sedan kan du börja om med livet.
Lycka till ❤

Fick inledande skuldsanering idag, första försöket! Första betalning i slutet på Januari så kommer ha November, December, Januari lönen på mig att bygga buffert.
Nu är det bara hoppas det håller hela vägen så är jag skuldfri om 5 år! Så jävla glad efter man kämpat med skulder i en evighet.

Fråga på det:

Hur går framtida kontroller till innan dom bestämmer att man får slutgiltigt eller avslag?
Grattis !

Hur mycket skulder har du och hur har de uppkommit ?

Fråga på det:

Fast du behåller ju inte hela lönen fram tills första betalningen. Man betalar ju en summa direkt vid inledande.

Fast du behåller ju inte hela lönen fram tills första betalningen. Man betalar ju en summa direkt vid inledande.
November lönen får han behålla för första månaden , december är betalningsfri :)

Man betalar första gången månaden efter beslut för inledande och i detta fallet blir det december som är betalningsfri så januari är första betalning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp