- Meddelanden
- 44
- Mottagna reaktioner
- 3
- Poäng
- 12
Vad för omprövning ?En månad kvar idag och fortfarande inte något svar på min omprövning.
Vad för omprövning ?En månad kvar idag och fortfarande inte något svar på min omprövning.
Men som jag sa det förut så handläggarna baserat det på felaktiga uppgifterStorleken på skulden ingår i insolventbiten riskerna i skäligheten. De två sakerna man tittar på och båda måste uppfyllas.
Högre inkomst.Vad för omprövning ?
8 månader från inskickad ansökan till beslut.Ni som har skuldsanering, hur lång tid tog det innan ni fick svar from det ni skickat in ansökan
Betalar man ett belopp under inledande eller hur fungerar det?Fyra månader från ansökan till inledande. Elva månader från ansökan till beslut.
För mej tog det från inskickad ansökan nov-16 till beslut sept-17. Inledande fick jag maj-17.Betalar man ett belopp under inledande eller hur fungerar det?
Du får först en anmärkning "Inledande skuldsanering" och blir det beslut så ändras det till "Skuldsanering beviljad". Anmärkningen försvinner på dagen fem år efter att man fått inledande. Så Tiden börjar alltså räknas från inledandedatum.Och anmärkningen man får är from med beslutet eller from med inledande?