Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
14/12 förra året så det har tagit lite tid, men det har det varit värt. Hur går det för dig?
Vad är anledningen ? Invändningar ?
Det har gått tre veckor sedan mitt förslag skickades till borgenärerna.

Idag fick jag äntligen beslutet som jag väntat på!! Min skuldsanering gick igenom.. Jag är så lycklig!! Om 5 år är jag helt skuldfri!! Jippie!!!

Hej trådstartare!

Jag har haft skuldsanering drygt 1,5 år nu och undrar hur det har gått för dig..? Hur har du lyckats hänga i och har du några tips på resans väg?

Jag tycker ibland att det är ett riktigt stålbad även om jag såklart är tacksam.

Tycker du att tiden gick fort nu i efterhand?
Hur känns det nu när du snart är i mål!?

Om du hänger här på forumet fortfarande? Är det som en terapi?

Grattis iaf till att de fem åren är slut snart!

@skyatnight nu ska Du landa, insupa några år med ”litta” tuff tillvaro, men likväl bör Du kunna se ljuset långt där borta i tunneln... Just DU & fina @Mats108 önskar jag ALL LYCKA TILL !! Ödmjukare personer än JUST ER TVÅ får man leta efter... ❤️

Senast ändrad:
Hej trådstartare!

Jag har haft skuldsanering drygt 1,5 år nu och undrar hur det har gått för dig..? Hur har du lyckats hänga i och har du några tips på resans väg?

Jag tycker ibland att det är ett riktigt stålbad även om jag såklart är tacksam.

Tycker du att tiden gick fort nu i efterhand?
Hur känns det nu när du snart är i mål!?

Om du hänger här på forumet fortfarande? Är det som en terapi?

Grattis iaf till att de fem åren är slut snart!

Finaste Du... ett STÅLBAD är nog just vad skuldsaneringen är ämnad att VARA, så vi en gång för alla lär oss att hushålla med våra resurser... Du, just DU, är på resan...mot ett bättre leverne!
Hang tight - Enjoy the ride my love ! ❤️

Nä de var väl sega att bli delgivna. Ingen invändning alls vad jag vet.
Herregud, du menar alltså att det tog tre och en halv månad från att du mottog förslag till skuldsanering tills du fick beviljat ?
Är man inte kokko så blir man det. -:(

Finaste Du... ett STÅLBAD är nog just vad skuldsaneringen är ämnad att VARA, så vi en gång för alla lär oss att hushålla med våra resurser... Du, just DU, är på resan...mot ett bättre leverne!
Hang tight - Enjoy the ride my love ! ❤️

Att det är tufft ja!
Men ibland är det tuffare än tufft.
Och för mig handlar det inte bara om att lära mig att hushålla pengar. Min resa var många andra orsaker som du ju vet.
Men såklart ser jag ljuset i tunneln. Dock känns den ogreppbar emmellanåt när resan har varit så lång som 10 år.

Kramis

Att det är tufft ja!
Men ibland är det tuffare än tufft.
Och för mig handlar det inte bara om att lära mig att hushålla pengar. Min resa var många andra orsaker som du ju vet.
Men såklart ser jag ljuset i tunneln. Dock känns den ogreppbar emmellanåt när resan har varit så lång som 10 år.

Kramis

Jag vet vännen min... tänkte nog mer på mig själv när jag skrev ovanstående. Tänkte mig inte för... ber om ursäkt för det...
Massor med kramar till Dig :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp