Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad händer när något sånt här sker? Kommer fogden och gör utmätning igen eller? För under inledande så slutar dem ju.
Fortsätter man inte att betala ngt varje månad ändå? Risk att skulden ökar annars visserligen känns det som den står still pga räntor...

Vad händer när något sånt här sker? Kommer fogden och gör utmätning igen eller? För under inledande så slutar dem ju.
Jag hade inte utmätning innan så fick tillbaka de pengar jag betalt in under inledandet. Löneutmätning upptas annars igen med ev någon månads fördröjning som jag förstått det.

Fortsätter man inte att betala ngt varje månad ändå? Risk att skulden ökar annars visserligen känns det som den står still pga räntor...
Nej man betalar inte in något själv när skuldsanering avslås, Löneutmätning kommer igen ganska direkt igen om man haft det innan inledandet.

Under inledande menade jag? Betalar man skv el är det fortf löneutmätning

Ska kan ens betala då? Man får väl inte gynna någon borgenär
Du gynnar ingen borgenärer då, de pengarna ”sparas” för att fördelas ut när du får beviljad skuldsanering. Blir du nekad i ett senare skede betalas pengarna tillbaka till dig.

Ska kan ens betala då? Man får väl inte gynna någon borgenär
När man får inledande avbryts löneutmätningen. Ist kommer du att få en summa fr skusan som du själv ska betala in till KFM/Skulds varje månad.

Senast ändrad:
Du gynnar ingen borgenärer då, de pengarna ”sparas” för att fördelas ut när du får beviljad skuldsanering. Blir du nekad i ett senare skede betalas pengarna tillbaka till dig.
Tack för svar :folded:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp