Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
den yngsta jag ser i listan som fått skuldsanering är född 83.
känns hopplst att få igenom något för mig som är född 88 och har 1 miljon i skulder och bor hemma, äger ingenting. får nog leva i misär 5 år till sen ansöka.

tämligen säker på att jag sett yngre än så som det i alla fall inletts på..?

skuldsanering

Om man är två som har skulder tillsammans då i hushållet, och även var för sig, då blir det väl ändå som att ha utmätning? Vi har utmätning på 13 000 tillsammans varje månad och skulden är totalt på nästan 700 tkr
ska vi pröva söka skuldsanering tro ...

Om man är två som har skulder tillsammans då i hushållet, och även var för sig, då blir det väl ändå som att ha utmätning? Vi har utmätning på 13 000 tillsammans varje månad och skulden är totalt på nästan 700 tkr

Det är ingen idé, ifall ni inte är väldigt gamla, kan man betala av skulden inom 15 år får man inte skuldsanering.

Det är ingen idé, ifall ni inte är väldigt gamla, kan man betala av skulden inom 15 år får man inte skuldsanering.

Fast 700tkr kan ju vara uppbyggt av en hel hög SMS-lån och andra blancolån med hög ränta som gör att det likväl kan bli mer än 15 år?

Förvisso bortsett från räntor, men den skulden är ju reglerad på knappt 5 år i den takten (se till att få kontrolluppgifter på alla räntor så ni får göra avdrag på deklarationen för räntorna ni betalat...)

Såvida det inte är helt sjuka räntor på allt så skulden växer borde det ju med lätthet kunna lösas inom iaf 10-12 år det där.

Ansök

Vad har du att förlora på att ansöka? Gör det och inom några månader så vet du ju mer om din framtid. Fundera på det och tänk på hur du har det nu och om du ser någon ljusning inom överskådlig tid, gör du inte det så ansök. Får du ett nej där så vet du ju mer vad du har att rätta dig efter.

Jag tycker ni ska söka.. Många lån har hutlösa räntor och varje år hos fogden har lånen ökat istället om ni har otur.. Inget att förlora genom att söka.. Får man avslag kan man söka igen:)..

Hej är det någon som vet vid skuldsanering
om man har ett lån med medlåntagare kan man ta med
Det lånet

medlåntagare

Svar JA, du ska ta med det lånet även om det är en medlåntagare med. Du kan även ta med lån där du har en eller flera borgensmän.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp