Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Finns inga absoluta tidsgränser alls.
Lustigt, blev nekad på grund av just detta.

Inga andra anledningar nämndes förutom att lånen var "för nära i tiden" trots att min senaste skuld togs i Mars/Aprill 2022. Gjorde ansökan i December 2022. Blev uppringd i början av Februari.

Inga andra anledningar nämndes förutom att lånen var "för nära i tiden" trots att min senaste skuld togs i Mars/Aprill 2022. Gjorde ansökan i December 2022. Blev uppringd i början av Februari.
Samma här. Hade handlat på en av mina krediter som jag haft sen länge under våren 2022. Nu är det sluthandlat!!! När kan man tänkas söka skuldsanering igen tror ni?

Nu upplever jag iofs att det blivit tuffare sen jag o maken fick sanering för 6 år sen men vi hade nått lån som var mindre 1 år gammalt. Vi fick dock redogöra för varför detta lån togs. Sen finns det ju fler saker som spelar in. Jag tänker det som en vågskål att om det står o vickar åt ena el andra hållet så kan det vara för att så mång andra saker talar för att det är skäligt att beviljas så blir det så. Sen kanske det är just detta m lånet som får det tippa över till ett negativt utslag. Men handläggare har också betydelse..tyvärr.

Fick du inledande eller nekades du innan

Fick du inledande eller blev du nekad innan

Jag fick avslag från Kalmar kontor december 2019 för att lånen var "för nära i tiden" och sökte igen direkt. Fick en ny handläggare från samma kontor, inledande februari 2020 och beviljad maj 2020.

Nej det är sant. Den nya handläggaren undrade varför jag fick avslag första gången.

Jag fick avslag från Kalmar kontor december 2019 för att lånen var "för nära i tiden" och sökte igen direkt. Fick en ny handläggare från samma kontor, inledande februari 2020 och beviljad maj 2020.
Hur nära i tiden låg dessa lån? Och stort Grattis till att du fick sanering så snabbt ändå

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp