Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen beviljad! Delar min resa till godkänt lån

I fm kom äntligen då beslutet … herregud !! BEVILJAD !! Jaaaaaaaa !!! Fan va jag kämpat för det här . Med alla frågor , bevis , mejl och telefonsamtal med handläggaren .

Jag ansökte 3/11 2024 och fick inledande 16 maj . Förslaget kom 23/7 och idag kom äntligen beslutet . PIUUUU ,,, jag är HELT FÄRDIG hahahahah !! 11 månader tog det från att jag skickade in ansökan till beslut .
Jag vill verkligen tacka LUP FÖR ENORMT stöd och goda råd och uppbackning i det här. Vet inte hur det hade gått om du inte hjälpt mej . Likaså JoliePetite som blivit en vän för mej här .
//
MÅNNY

Stort grattis! Hoppas du kan få vila lite nu efter en slitsam process :)

I fm kom äntligen då beslutet … herregud !! BEVILJAD !! Jaaaaaaaa !!! Fan va jag kämpat för det här . Med alla frågor , bevis , mejl och telefonsamtal med handläggaren .

Jag ansökte 3/11 2024 och fick inledande 16 maj . Förslaget kom 23/7 och idag kom äntligen beslutet . PIUUUU ,,, jag är HELT FÄRDIG hahahahah !! 11 månader tog det från att jag skickade in ansökan till beslut .
Jag vill verkligen tacka LUP FÖR ENORMT stöd och goda råd och uppbackning i det här. Vet inte hur det hade gått om du inte hjälpt mej . Likaså JoliePetite som blivit en vän för mej här .
//
MÅNNY

Jag visste att du kommer att vinna kampen!
Det var värt att vänta tröts det var påfrestande!
Vi får fira det här ngn gång om våra vägar korsas! ♡
Skål! ⭐️

//
MÅNNY
Grattis, men ropa inte hej ännu, om du fick beslutet idag har borgenärerna ytterligare 3 veckor (plus ca 3 arbetsdagar för att vänta in postgång) på sig att överklaga beslutet innan det vinner laga kraft.

I början på November vet du med 100% säkerhet.

Stort grattis!

Får jag fråga hur din skuldsituation ser ut samt betalningsutrymme?

Grattis, men ropa inte hej ännu, om du fick beslutet idag har borgenärerna ytterligare 3 veckor (plus ca 3 arbetsdagar för att vänta in postgång) på sig att överklaga beslutet innan det vinner laga kraft.

I början på November vet du med 100% säkerhet.
Party pooper ! HEJ HEJ !

Jag visste att du kommer att vinna kampen!
Det var värt att vänta tröts det var påfrestande!
Vi får fira det här ngn gång om våra vägar korsas! ♡
Skål! ⭐️
Tack !! Det måste vi verkligen … nu väntar vi på erat förslag och beviljande !! Till sommaren tar vi nåt gott på min balkong !:cool:^^

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp