Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ännu en spelberoende.

Okej nu räcker det tycker jag.
Du har lite svårt att jag svarar emot dig o ifrågasätter
Fast nu är ju @Lasseman en guldgruva av kompetens på detta forumet. En del användare vill ha styrkekramar, påhejningar och en klapp på axeln.
Andra vill ha svar på sina frågor för att kunna göra något åt sin situation
Lasseman passar nog bättre för den sistnämnda gruppen användare.

Säg vad du vill om ton o spydighet men det han bidragit med har nog hjälpt fler än någon annan på detta forum.

så jo, dubbla måttstockar kan man visst ha. Det finns ju alltid en ignorera knapp om man inte trivs med en viss skribent. Men den som väljer att använda det på lasseman bör nog för sin egn skull tänka sig för både en och två gånger.

Det går bra att ignorera mig, det gör inget, då kanske du kan sova i stället för att skriva ett helt gäng långa svar om din åsikt om mig mitt i natten.

Jag har gjort en bedömning utifrån skuldsaneringslagens regler att det idagsläget inte är skäligt att bevilja skuldsanering.

Var hennes svar.

I samråd med skuldrådgivare kommer jag överklaga beslutet från KF till veckan.

Inga förhoppningar det ska göra någon skillnad.

Senast ändrad:
Jag har gjort en bedömning utifrån skuldsaneringslagens regler att det idagsläget inte är skäligt att bevilja skuldsanering.

Var hennes svar.

Sån är alltid bedömningen, även om det inte skrivs ut.. Det går liksom inte att bedöms utifrån hur situationen såg ut 14 augusti 2008 eller hur den kommer se ut kommande påsk.

Fast nu är ju @Lasseman en guldgruva av kompetens på detta forumet. En del användare vill ha styrkekramar, påhejningar och en klapp på axeln.
Andra vill ha svar på sina frågor för att kunna göra något åt sin situation
Lasseman passar nog bättre för den sistnämnda gruppen användare.

Säg vad du vill om ton o spydighet men det han bidragit med har nog hjälpt fler än någon annan på detta forum.

så jo, dubbla måttstockar kan man visst ha. Det finns ju alltid en ignorera knapp om man inte trivs med en viss skribent. Men den som väljer att använda det på lasseman bör nog för sin egn skull tänka sig för både en och två gånger.
Benägen att hålla med här. Har t.o.m fått svar på frågor i PM så jag tycker nog han tillför en del alltså. Sen är jag totalt obrydd hur folk uttrycker sig i skrift så länge det finns svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp