Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ännu en spelberoende.

Ja, jag fick lånet beviljat om jag hade en medlåntagare. Vilket jag inte har.

Frågade vad räntan kunde bli och hamna runt 18% sa han, samt att om jag sköter inbetalningar så kunde dom sedan skriva över lånet på bara mig efter år.

Tycker dom var väldigt hjälpsamma på det sättet. Lånet är dock sjukt dyrt.

Har dock fått besluta att släppa allt för att försöka få en skuldsanering i framtiden.

Blev pappa igår... Så ger en energi att kämpa igenom dessa svåra år som kommer.

Vet inte era förutsättningar @Syrran men finns det anmärkningar?

Kan vara värt att ringa och höra med dem och prata med dem och höra vad anledningen är.

Är din man skuldsatt mycket? Dom bryr sig inte om UC direkt alls så att ni har otroligt många UC bör inte vara ett problem hos dem.

Senast ändrad:

Frågade vad räntan kunde bli och hamna runt 18% sa han, samt att om jag sköter inbetalningar så kunde dom sedan skriva över lånet på bara mig efter år.

Har dock fått besluta att släppa allt för att försöka få en skuldsanering i framtiden.

Kan vara värt att ringa och höra med dem och prata med dem och höra vad anledningen är.

Är din man skuldsatt mycket? Dom bryr sig inte om UC direkt alls så att ni har otroligt många UC bör inte vara ett problem hos dem.
Inga anmärkningar än i alla fall
Vilka förutsättningar hade du hur mycket skulder ?

18% på ett lån på 300.000 är nästan 60.000 om året - i bara ränta. Det var exakt samma jag fick. Horribelt hög. Sen amortering på det.

1 miljon tillsammans i synliga skulder och några hundra tusen på sms lån
Vi sökte tillsammans och har då en inkomst på ca 900 000kr per år
Min man har en risk på ca 16 procent UC jag dubbelt så mycket var nog jag som drog ner allt ej än kreditvärdig medlåntagare och som dessutom spelat en del!

Synliga skulder UC. 485K.

Varit mellan jobb så inkomst rätt låg 240k.
Underskott över 2.2-2.6miljoner

Sökte för 250K så är hälften. Tycker ni bör kontakta dem, ni kanske inte kan lägga om alla skit krediter. Tycker dom varit hjälpsamma när jag pratat med dem i telefon.

18% på ett lån på 300.000 är nästan 60.000 om året - i bara ränta. Det var exakt samma jag fick. Horribelt hög. Sen amortering på det.

Mmm, lånen dom ger är skit. Men om det får en att klara sig tills ens UC ser bättre ut så är det värt det.

Mmm, lånen dom ger är skit. Men om det får en att klara sig tills ens UC ser bättre ut så är det värt det.
Ja även om
Räntan är kass så skulle det ändå bli mindre i månaden än nu och slippa betala till så många långivare!
Hade du spelat och nu spelfri?

Ja även om
Räntan är kass så skulle det ändå bli mindre i månaden än nu och slippa betala till så många långivare!
Hade du spelat och nu spelfri?
För höra med dom varför avslag kanske hade varit bättre om min man sökt utan mig? Och framför allt nån mer kreditvärdig medlåntagare! Tänkte mest på inkomsten om det gick att få högre belopp om vi var två!
Efter en minut hade dom bestämt sig så det måste lyst rött direkt när vi sökte haha

Synliga skulder UC. 485K.

Varit mellan jobb så inkomst rätt låg 240k.
Underskott över 2.2-2.6miljoner

Sökte för 250K så är hälften. Tycker ni bör kontakta dem, ni kanske inte kan lägga om alla skit krediter. Tycker dom varit hjälpsamma när jag pratat med dem i telefon.
Men underskott över 2 miljoner hur kan du ha det?

Grattis till bebisen❤️ Nu kan det bara bli bättre ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp